div_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Finnes firmware som gjør jeg kan lese dvd+r plater på Toshiba1900-203 sin multidrev: sd-r2212. cd-rw/dvd (leser kun dvd)spiller på en labtop..Ser ut som om den bare leser dvd-r, ikke dvd+r..ragh..er fra 2002 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Den leser ikke dvd+r, det er dette jeg alltid brenner i, så er det firmware så gjør at den kan lese dette formatetog? (merkleig nok, så leser den dvd-ram. Dette visste jeg ikke i det heletatt) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du finner iallefall firmware her. Hva slags brenner bruker du til å brenne plater med? Har du en brenner som støtter bitsetting, skulle ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Takk, LG GSA-4120B, den brenner 12x dvd-+r/rw og dvd-ram Her var det MYE, men hva er det jeg skal velge, det er jo 30 revisjoner:-) Endret 7. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå