lizardwiz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som vet om det finnes noe programvare som lar en styre PC`n og program som feks Winamp fra en samsung mobil, via bluetooth? Ville satt pris på om noen kunne gi meg noen linker osv.. Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 søk på www.google.com Lenke til kommentar
lizardwiz Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe.. det har jeg nok gjort! Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er ihvertfall fullt mulig å lage et Javaprogram som gjør dette, så er nok helt sikkert noen som har gjort det... Uten at det kanskje hjelper deg så veldig... Lenke til kommentar
knutert Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tenkte jeg bare skulle utdype litt...det er nemlig ikke mulig å lage denne type software til alle telefoner. Men siden D500'en har det nødvendige Java API'et som trengs for å bruke bluetoothporten(JSR-82), så funker det. Jeg driver og leter etter det samme, og hvis jeg ikke finner noe, er det mulig jeg setter meg ned og lager et program selv. Problemet er at jeg styrer på med 4 andre programmeringsspråk på skola for tida, så vil gå litt i surr.. Lenke til kommentar
lizardwiz Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 sett igang du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå