Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har lyst til å lage fanart av warcraft universe altså noe fra den verdene. Har drivd en del med photoshop før, men har aldri tegnet med photoshop, så jeg er ute etter litt hjelp, har prøvd å finne noen guider som ikke er så alt for vansklige men har ikke funnet noe enda. Så da spør jeg dere, har dere noe tips? og vis dere har en link til en guide om hvordan man tegner i photoshop kom med den. Tar imot alle mulig tips, hadde vært kult om jeg hadde fått til dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skal du tegne anbefaler jeg sterkt en tegnepad, wacom eller lignende. Forøvrig pts tutorials www.spoono.com www.phong.com Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er helt ny på dette område og gidder ikke å kjøpe noe enda værtfall får å tegne, har bare lyst til å få tegna noe som man værtfall ser at har noe med Warcraft å gjøre. http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/page1.shtml noe lignende de bildene man ser der er det jeg også har lyst til å lage. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 du kan jo tegne tegninger på ark og bearbeide (fargelegge, effekter) de i photoshop... Har sett noen i klassen min gjøre det, med bra resultater. forutsetter at du kan tegne litt da... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 du kan jo tegne tegninger på ark og bearbeide (fargelegge, effekter) de i photoshop... Har sett noen i klassen min gjøre det, med bra resultater. forutsetter at du kan tegne litt da... Akkurat det jeg ikke kan Når det gjelder å tegne for hånd så blir det så sinnsykt dårlig... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Når det gjelder å tegne for hånd så blir det så sinnsykt dårlig... Da sliter du nok litt; de som lager virkelig bra ting i Photoshop (snakker da om tegninger o.l.) kan også tegne rimelig bra for hånd. Visuelle teknikker for å skape best mulig tegninger følger de samme prinsipper enten du gjør det på papir eller i Photoshop. Det er jo bare en annen måte å gjøre det på; talentet må du stå for selv Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) såpass ja, da er dette ble dette litt mindre aktuelt kansje, hmm Men er det en annen måte da? noe man kan gjøre lignende som de bildene uten å være en så alt for god tegner? Edit: Men uansett vist jeg hadde hatt en guide foran meg, step for step så er det vel ikke så alt for vansklig? det blir bare ikke så pent de første gangene, men det blir jo bedre å bedre... Endret 5. februar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg anbefaler deg siden du ikke er noe god å tegne å lage vektorer med Adobe Illustrator. Da tar du utgangspunkt i et bilde ( feks en 3dfigur av en wc3 render/karakter o.l og bruker pen tool til å fargelegge for å få et slags tegnepreg på bildet. Ellers er det ingen andre muligheter Eksempel på vektorbilde Lifeinvector.com Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nå varierer jo kvaliteten på fanart stort til tider, kan du linke til eit par som er i den stilen du sikter på? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Se i 3 posten, der er det en link til hvordan jeg har lyst til å prøve å lage, vet det ikke vil bli halvparten så bra, men sånn er det altid de første gangene. Tready takk for tipset får se, kansje jeg prøver meg på det, men hadde vært kult om det hadde noe med photoshop å gjøre, det må vel finnes en annen måte. Hadde jeg bare hattt en fin liten nybegynner guide til hvordan man tegner art i photoshop eller noe, en som ikke er så alt for vansklig å forstå. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Som de sier her, så hjelper det stort om en kan tegne litt fra før.. Men her er et par linker til Det Store Dyret: Olve's skisse til illustrasjon, og Joachim Barrums tips.. De viser litt av fremgangsmåten de bruker når de tegner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå