do77re Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 har en nec ND 1100a dvd+ brenner, og lurte på om det er mulig å brenne dvd- plater. kan jeg gjøre noe for å få dette til ?????? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 sjekk om det finnes hacked-firmware for å enable dette. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er ikke det nokså enkelt da? har samme brenneren selv og funker fint den. er jo bare å velge DVD under Nero Burning rom og DVD Copy, mener jeg det var. så vil den jo ta en identisk Copy av plata. har gjort slike ting før og det har ikke vært noe problem hos meg iallefall. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 er ikke det nokså enkelt da? har samme brenneren selv og funker fint den. er jo bare å velge DVD under Nero Burning rom og DVD Copy, mener jeg det var. så vil den jo ta en identisk Copy av plata. har gjort slike ting før og det har ikke vært noe problem hos meg iallefall. Han mener nok hvordan brenne dvd-r plater på en dvd+r brenner =) tror han klarer å brenne dvder =) Lenke til kommentar
do77re Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Var det noen som hadde en løsning til meg. fant ikke noe hacked firmware... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror ikke du kan få det til, men ta en prat med OC-Freak da jeg ikke er 100% sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå