hamsterbom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Les og kos dere.. Ferrari Enzo vs. Hohenester Audi Sport quattro Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Morsom "test" det der Har alltid foretrukket gamle biler foran nye jeg. Det er noe eget å kjøre gamle biler med ikke helt up-to-date hjuloppheng og gammel teknologi Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) INGENTING slår lyden av en 5'er med hylende turbo :!: Her er noen av dahlbacks brølende monster : http://www.dahlbackracing.se/media/main.html Vel, en 6'er med to turboer er nesten like bra.. last ned den øverste filmen, sett lyden på høyt, og nyyyyt golyden : http://www.gto3.com/gallery/index.php?dir=./Video EDIT: ser ut som at dahlback har tunet nettet litt vel mye, så filmene er ikke tilgjengelig, dere får heller ta til takke med en brølende 6'er med turbo til de har fikset opp i problemene. Endret 6. februar 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ferrari er Ferrari, Audi er Audi.... Supersportsbiler er Supersportsbiler......har ikke bare med ytelser å gjøre... "Flat out they'll reach 210-220 mph where they will blasted to kingdomcome by the 11 year old Mclaren F1" Topgear om Enzo og Carrera GT Biler som Ferrari, Mclaren, Pagani, tildels Porsche og andre eksotiske merker er en i en helt annen divisjon når det kommer til opplevelsen av å kjøre. Kall meg pirkete, men supersportsbiler skal ikke ha turbo, finnes noen untak feks. SLR... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja kall meg sær, men fikk jeg velge mellom Enzoen og Quattroen, ville jeg valgt Quattroen. Liker verken interiøret eller eksteriøret til Enzoen, men nå er ikke jeg noe fan av nyere Ferrari generellt. Quattroen er en bil som nesten "mannen i gata" kan mekke på, likevel er det en sportsbil det står respekt av. Var vel denne typen Quattro/el. som ble brukt i rally frem til at FIA satte restriksjoner bla. på hk. Lenke til kommentar
remzy Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jepp, Quattroen, helt klart Men drømmen er ko seff S1, da... Dessuten; du slipper å ta opp forbrukslån for å skifte stempel på quattroen, noe du sikkert må hvis du har brukt hele Vikinglotto-gevinsten på Enzo Også er det jo kicket når turboen slår inn + Ulv-i-fåreklær-faktoren da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Dessuten; du slipper å ta opp forbrukslån for å skifte stempel på quattroen Jo, men bilen er jo temmelig dyr i innkjøp da. Hvis du i det hele tatt får tak i et eksemplar. Endret 7. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 En annen måte å se det på Enzo er et samler objekt for dem som har minst 2 ferrarier fra før, for du får ikke kjøpe den ellers.... Quattroen er vel og kanskje hakket mer praktisk til daglig bruk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå