Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

The duel - Ferrari Enzo vs. Audi Sport quattro.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

INGENTING slår lyden av en 5'er med hylende turbo :!:

Her er noen av dahlbacks brølende monster :

http://www.dahlbackracing.se/media/main.html

Vel, en 6'er med to turboer er nesten like bra..

last ned den øverste filmen, sett lyden på høyt, og nyyyyt golyden :

http://www.gto3.com/gallery/index.php?dir=./Video

EDIT: ser ut som at dahlback har tunet nettet litt vel mye, så filmene er ikke tilgjengelig, dere får heller ta til takke med en brølende 6'er med turbo til de har fikset opp i problemene.

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Ferrari er Ferrari, Audi er Audi....

Supersportsbiler er Supersportsbiler......har ikke bare med ytelser å gjøre...

"Flat out they'll reach 210-220 mph where they will blasted to kingdomcome by the 11 year old Mclaren F1" Topgear om Enzo og Carrera GT

Biler som Ferrari, Mclaren, Pagani, tildels Porsche og andre eksotiske merker er en i en helt annen divisjon når det kommer til opplevelsen av å kjøre.

Kall meg pirkete, men supersportsbiler skal ikke ha turbo, finnes noen untak feks. SLR... :tease:

Lenke til kommentar

Ja kall meg sær, men fikk jeg velge mellom Enzoen og Quattroen, ville jeg valgt Quattroen.

Liker verken interiøret eller eksteriøret til Enzoen, men nå er ikke jeg noe fan av nyere Ferrari generellt.

Quattroen er en bil som nesten "mannen i gata" kan mekke på, likevel er det en sportsbil det står respekt av.

Var vel denne typen Quattro/el. som ble brukt i rally frem til at FIA satte restriksjoner bla. på hk.

Lenke til kommentar

Jepp, Quattroen, helt klart :yes: Men drømmen er ko seff S1, da... :love: Dessuten; du slipper å ta opp forbrukslån for å skifte stempel på quattroen, noe du sikkert må hvis du har brukt hele Vikinglotto-gevinsten på Enzo :D Også er det jo kicket når turboen slår inn :cool: + Ulv-i-fåreklær-faktoren da :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...