lorddio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg trenger noen til å kritisere siden min http://home.net.no/lorddio1 Jeg vet at jeg bruker tables, men det er min måte så ikke kritiser det. Jeg får ikke til og installere CuteNews kan noen hjelpe meg? EDIT:Skrivefeil +Ny url Endret 5. februar 2005 av lorddio Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 For guds skyld kutt ut "fjotissnakken" og rett de utallige grammatiske feilene! Cutenews installeres etter å ha lest hele readme-fila. Hva er det du ikke skjønner? Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 For guds skyld kutt ut "fjotissnakken" og rett de utallige grammatiske feilene! Cutenews installeres etter å ha lest hele readme-fila. Hva er det du ikke skjønner? 3) Now You must CHMOD the the directory cutenews/data/ and all files and folders under the data/ directory must be also chmod'ed to 777." Det får jeg ikke til. Hvordan gjør jeg det med FTP Explorer? Er det egentlig PHP støtte på home.no? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er ikke PHP søtte på home.no Men om du sjekker på www.start.no / home.no.net så har du PHP støtte. CHMOD kan du gjøre med Explorer ja. Du bare høyreklikker og merker av de andre boksene. Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det er ikke PHP søtte på home.noMen om du sjekker på www.start.no / home.no.net så har du PHP støtte. CHMOD kan du gjøre med Explorer ja. Du bare høyreklikker og merker av de andre boksene. Ok takk. Men er det noen som kan si hva dem synes om sida min. EDIT: Fikk ikke det til. Når jeg høyreklikker er det ingen bokser å merke. Jeg er ikke helt stø på det her. Endret 5. februar 2005 av lorddio Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 det er sikkert noen "egenskaper" eller "rettigheter"-knapper du kan trykke på for å få dem fram Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg fant ut det men nu har jeg et nytt problem. Se her http://home.no.net/lorddio1/index.php Kommer bare den feilmeldinga. Hva kan jeg gjøre? Jeg har bare lagt inn <?PHP $template = "Default"; $number = "15"; include("../cutenews/show_news.php"); ?> Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Først kan du si hva mappen til cutenews heter. Da kan vi hjelpe deg. Anngående design: Designet er helt standard. Linkene ser ikke pene ut, svart skrift på mørk bakgrunn går ikke. Det er altfor liten skrift, pluss at du bruker verdana, som er ikke pent. Designet kunne for all del være litt lysere og litt bredere. Men gulfargen er pen, den bør du beholde hvis du skal evt. skifte farger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bytt til; <?PHP $template = "Default"; $number = "15"; include("cutenews/show_news.php"); ?> Slik som det er nå, prøver den å gå enda en mappe utenfor/ovenfor. enden skrev nettopp litt om dette. Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Bytt til; <?PHP $template = "Default"; $number = "15"; include("cutenews/show_news.php"); ?> Slik som det er nå, prøver den å gå enda en mappe utenfor/ovenfor. enden skrev nettopp litt om dette. jeg har prøvd uten .. også men det går ikke . Noen som kan vise hva jeg skal gjøre. jeg har lest gjennom readme fila men fikk ikke nokka ut av det. Så har jeg også hvert på Cutenews sine forum men finn ikke noe. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du må redusere bredden på hovedtabellen i under "templates" under "options" i CN til å være mindre enn tabellen den skal være inni. Du må også sette om fargen på teksten, den er lik som bakgrunnen :/ Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du må redusere bredden på hovedtabellen i under "templates" under "options" i CN til å være mindre enn tabellen den skal være inni. Du må også sette om fargen på teksten, den er lik som bakgrunnen :/ Fikk det til nu tusen takk til alle som har hjelpa meg. Men nu gjenstår det en ting kritikk. Edit: Det er lov å registrere seg på forumet også Endret 5. februar 2005 av lorddio Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Som dere ser på bilde arkivet på siden min så er den ikke så avansert. Er det noen som vet om et bra phot album script? Lenke til kommentar
lorddio Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Først kan du si hva mappen til cutenews heter. Da kan vi hjelpe deg. Anngående design: Designet er helt standard. Linkene ser ikke pene ut, svart skrift på mørk bakgrunn går ikke. Det er altfor liten skrift, pluss at du bruker verdana, som er ikke pent. Designet kunne for all del være litt lysere og litt bredere. Men gulfargen er pen, den bør du beholde hvis du skal evt. skifte farger Så ikke den poseten før nu. Hvordan skrift type og farge burde jeg bruke? Endret 5. februar 2005 av lorddio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå