alfalf Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 OK, takker for hjelpa gutter, da vet han at det ikke er no vits i å ta den på garantien... Hvis det ikke koster mer enn 400 eller rundt der, så kan man jo like gjerne betale det, er ikke akkurat store summer... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ca.400 for prisvurdering av hvor mye reperasjonen vil koste altså. Ikke selve reperasjonen. Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Å dæven ja, jeg leste det fort skjønner du, jaja, heldigvis ikke min telefon og ikke mine penger... Lenke til kommentar
Telekiosken Moss Sentrum Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis dette er en slag skade så er det anteglig hovedkortet i telefonen som har fått en knekk. dette pleier å koste mer å reparere enn en ny telefon. og bytte deksel vil ikke hjelpe stort ettersom det ikke er dekslet som bestemmer om det er en slagskade eller ikke. en uting med å sette på ditt deksel er at hvis kameraten din ikke vil betale for prisoverslaget men ja de kassere telefonen så er det ditt deksel som går tapt men hadde jeg vert dere så hadde jeg sendt den på service og håpet på det beste. Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, da får han kjøpe nytt deksel til meg! Skal be han høre med forsikringsselskapet sitt, og høre om reiseforsikring kan dekke slikt (som er nevnt over..) Takk for hjelpa alle sammen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå