Gå til innhold

Mistet 6630 i bakken


alfalf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, om telefonen er mistet i bakken og nå ikke fungerer, så VET kjøper at dette er hans feil.

 

Å dermed sende den inn og håpe verkstedet ikke ser noe ser jeg på noe nærmere svindel, og slik svindel gjør at ting blir dyrere for oss andre ærlige folk.

 

Forøvrig vil jeg tro at verkstedet uten problemer vil se at dette er støtskade, du vil sannsynligvis bli "avslørt" og sett på som løgner, og om du vil ha tilbake produktet uten at de reparerer det så må du uansett betale for sjekken.

 

Det smarteste du kan gjøre er å fortelle hva som har skjedd, den ærlige veien!

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok ikke sant, jeg har også 6630, men med forsikring! Jeg lovte en kamerat at jeg skulle finne litt ut om dette... Så det gjelder nok ikke meg så mye akkurat... Hvis det hadde vært min telefon som jeg hadde ødelagt, så hadde jeg skrevi at JEG mistet den... Det går ann å hjelpe kamerater skjønner du :)

Lenke til kommentar
Merathio: Hvor mye tror du det vil koste for å reparere da? Dekninga har gått til helv*** og telefonen skrur seg av konstant...

Jeg tipper at støtskaden har ført til dårlige kontakter mellom antenne og hoveddel av telefon samt mellom batteri og hoveddel. Men kostnad aner jeg ikke, da det kommer helt ann på hvor mange deler som må byttes ut.

 

Å få et kostnadsoverslag vil koste deg ca 3-400,- tenker jeg i allefall.

Lenke til kommentar

Han kan også prøve innbo\ reise forsikring, men det er ikke alle selskap som dekker mobiltelefoner lenger.

 

Dessuten varierer forsikringsselskapene vilkår fra selskaåp til selskap. Hvis du vil ha et overslag, så fikser de sikkert der han kjøpte telefonen :D

 

Man skal ikke tro Alastor er helt borte fra riktig pris :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Merathio: Hvor mye tror du det vil koste for å reparere da? Dekninga har gått til helv*** og telefonen skrur seg av konstant...

Som Alastor sier, det er umulig å anslå kostanden av en slik reparasjon uten at man vet hva som er galt.

 

Men det koster 400,- ++ på de fleste servicestasjoner for en prisvurdering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...