Gå til innhold

Ultraportabel jobbmaskin til under 20.000?

audhage

Anbefalte innlegg

Min er en T42 med 15" skjerm og integrert floppy, dvd dl brenner, 802.11g/b wlan, 2*usb, parallelport, ekstern vga, bluetooth, infrarød, 10/100/1000 ethernet, modem, s-vhs utgang, fingerprint reader, 1 GB PC2700 RAM, 60GB 7200 rpm hdd, 1.7Ghz(Intel 735 mod.) Centrino plattform, 5 timer batteri som kan utvides til 7 timer, bra radeon kort og masse masse mer.

Elsker denne maskinen mer for hver dag som går. Pris eks. mva var 11.000. Noe som er meget bra for en såpass ok T42 modell. Og alikevel var denne kun i midsjiktet av IBM T42 serien.

S-VHS utgangen og driverne bak gir perfekt bilde på min 32" 100Hz widescreen tv. Kjører desktop, divx film og dvd film så det suser i perfekt bilde :) Ikke det viktigste, men morsomt at det var så bra dette også.

Dockinger får man flere valg av, fra en tynn docking list man bare legger den pent oppå til svære dockingstasjoner med tykt at ting og tang.

Og en anne ting, selv om vifta jobber når jeg presser maskinen så er den knapt hørbar. Værste jeg vet er bærbare som har en susende vifte som går ustanselig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...