eXZire Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bare lurer - for 'lenge' siden så jeg noen steder (microplex?) en slags "trakt". En 80mm trakt som bøyde seg 45grader, for da kom det luft også til midtpartiet på kjøleren, der kjøling trengs mest Finnes ikke det lenger? Har sett litt rundt, men har ikke sett det. Fungerte det ikke som det skulle? Noen som vet om det selges fortsatt? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Microplex -> Vifter -> Adaptere Om de funket bra vet jeg ikke Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke så vanskelig å finne. Funker bra! Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Microplex -> Vifter -> Adaptere Om de funket bra vet jeg ikke Du leste nok ihvertfall ikke "45grader" Men du, SuperChris, man of the day Thanks Forresten.. hvem putta det under CaseMods på komplett? teit Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Microplex -> Vifter -> Adaptere Om de funket bra vet jeg ikke Du leste nok ihvertfall ikke "45grader" Men du, SuperChris, man of the day Thanks Forresten.. hvem putta det under CaseMods på komplett? teit ? Det var jo 45Grader det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå