Gå til innhold

Siemens c35i

Anbefalte innlegg

Er denne mobilen bra? Hva ligger prisen på denne. Vurderer å "kjøpe" ein slik på QXL,men er ikkje heilt sikker på om den er verdt å satse på.

Bruker mobilen i det daglige. Trenger ikkje noken ekstra finesser osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal betale 600 kr for den. Den er brukt i 6 mnd,men har ligget mesteparten på ei hylle. Ingen operatørlås. Ingen riper eller synlige skader på den,og den skal vere i topp stand.

Så da er det vel egentlig eit greit kjøp,med tanke på at eg slipper abonnement og ekstraomkostninger pga det.?

Lenke til kommentar

For meg høres det greit ut. Jeg bruker den bare til samtaler, vekkerklokke og en sjelden SMS. Selv om den ser ganske åpen ut, har det ikke påvirket min. Har hatt den ganske mye på innerlommen ved fysisk arbeid ute, i alskens vær. Men det finnes sikkert bedre. Men skal du kjøpe den brukt?

Lenke til kommentar

Har/hadde c35i og det er knalltlf. Aldri noe tull med den :smile: Eneste kjipe er batteriet, men det kan man jo bare bytte...

Nå har jeg nokia 6310 :sad: ikke så bra, og den skal liksom være en profftlf :???:

600kr var mye, den er tross alt noen år gammel...

Lenke til kommentar

600,- er vel litt i overkant for en brukt C35.

Solgte selv en brukt C45 for 500,- (uten binding) for en måned siden.

Har du Telenor fra før, får du jo en Siemens M50 (GPRS, Java, EMS osv..) hos Telehuset for 999,-

C45 selger de for 599,-

Bare noen tips... :smile:

Lenke til kommentar

Som sagt så er den "brukt" i 6 mnd,men har ligget på hylla mesteparten av tiden.

Nå trenger ikkje eg noken profftelefon,da eg bruker ein mobil til å ringe med,og sende enkelte SMS.

Ser kanskje nå at prisen er litt høy i forhold til de andre nye mobilene fra Siemens. Men det får eg heller leve med... :wink:

Trenger den nå,siden min gamle har begynt å streike. Derfor blei det eit "panikkjøp". :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...