Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ønsker kritikk på en side!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke den gradient saken var så veldig passende til resten av siden. Ble ganske sliten i øya av å se på den (kanskje fordi jeg er jævlig trøtt?).

Noen tips kunne kanskje vært å midtstilt hele siden, og fått separert linkene fra innholdet på en litt annen måte enn du har gjort.

Med endringer kan det nok bli en fin side :thumbup:

For all del! Ikke bry deg så mye om mine meninger. Har ikke så mye peiling på design og sånn, så når det gjelder å følge tips. Følg tipsene som de hardbarkede design/kode guruene kommer med!

EDIT: Den bug'er nok kanskje litt i Opera ja.. Ser ikke sånt av en eller annen merkelig grunn!

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar

• Vanskelig å lese overskriften
  • Er veldig kjedelig
  • Ikke noe innhold på linkene
  • Et lite copyretes (vet ikke helt hvordan det skrives) nederst der det står at den er begyttet etter norsk lov og dom
  • Ikke noe på "les mer"
  • Mye mellomromm mellom html kodene (vanskelig å lese med liten oppløsning) Er vel ikke så farlig egentlig

Endret av hahaha2
Lenke til kommentar

Burde kansje ha nevnt det i første innlegg, men header er bare for å fylle.

Ikke noe på "les mer"

Mye mellomromm mellom html kodene (vanskelig å lese med liten oppløsning) Er vel ikke så farlig egentlig

Ikke noe innhold på linkene

Jeg ønsker kritikk på desginet, ikke innholdet/koden.

Et lite copyretes (vet ikke helt hvordan det skrives) nederst der det står at den er begyttet etter norsk lov og dom

Ja, det er jeg som har satt den der. Hva mener du?

Bytt font. *grøss*

Jeg har jo brukt Tahoma som, nevnt av flere, er en god font :dontgetit:

Syns ikke den gradient saken var så veldig passende til resten av siden. Ble ganske sliten i øya av å se på den

Bør jeg la den gå helt opp?

midtstilt hele siden

Hmm, siden er midtstilt. Hvertfall i IE. Hvordan kan jeg få fikset det i FF/Opera?

Takker for kritikk ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt bort den gradient-greia og latt menyen gått opp.

Prøvd å lage en header. (Desperat forsøk?!?)

Skifta font til Trebuchet MS.

Og endret hover litt.

Link

Ble det bedre?

Forresten, er det noen som vet hvorfor Index-filen ikke fungerer som en index-fil? Man kan se alle filene i katalogen!

Edit: Dobbelpost, beklager!

Edit: Har også fikset bugs. Testet i IE, Opera og FF.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Nå har jeg tatt bort den gradient-greia og latt menyen gått opp.

Prøvd å lage en header. (Desperat forsøk?!?)

Skifta font til Trebuchet MS.

Og endret hover litt.

Link

Ble det bedre?

Forresten, er det noen som vet hvorfor Index-filen ikke fungerer som en index-fil? Man kan se alle filene i katalogen!

Edit: Dobbelpost, beklager!

Edit: Har også fikset bugs. Testet i IE, Opera og FF.

Det ble bedre ja.. men jeg synes forsatt at farge valget er kjedlig og at menyen er litt kjedlig.

Ellers veldig bra!

Lenke til kommentar
Tror det er fordi index filer må ha filnavn index.htm og ikke index.php

Prøv å lag en side med filnavn index.htm og la den filen sende deg videre til index.php

Du har feil. Så klart kan indexfiler hete index.php. De kan heter index.asp, index.jsp, index.cfm, index.htm osv. Det avhenger av serverinnstillingene hans.

Men, problemet ligger nok i at han har kalt indexfila Index.php og ikke index.php.

Lenke til kommentar

Litt kritikk:

- Lite heldige fargekombinasjoner, synes ikke bakgrunnsfargen passer til resten. Anbefaler deg å prøve Colormixers

- Synes ikke TNR bør brukes i det hele tatt på websider ("Les mer" og "Postet av")

- Overskriften til nyhetene var for stor etter min smak

- Måtte konsentrere meg for å se hva som stod i footeren, den er altfor utydelig

Lenke til kommentar
Får bare 404 jeg...

Argh, glemte å redigere linkene etter at jeg skiftet navn på index-filen. Fikset nå!

Det var det som var problemet, Ingardj!

Får vel prøve noen andre farger når jeg kommer hjem.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...