Prikkus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har da en NEC 1300A dvd-brenner. Jeg går inn på enhetsbehandling, der finn jeg dvd brenneren, men får ikke aktivert den. Noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: Jeg kan ikke oppdatere windows pga at jeg har ikke internett på min maskin for tiden. Skulle liksom spille HL2 mens jeg ikke har nett. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gi den f.eks "E:" i Disk Behandling. Rart igrunn, det burde den ha gjort automatisk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Spørsmål om DVD-brennere hører hjemme i "Lagringsmedier", ikke "Annet om hardware". Flyttes. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Gi den f.eks "E:" i Disk Behandling.Rart igrunn, det burde den ha gjort automatisk. Kontrollpanel --> Administrative Verktøy --> Datamaskinbehandling --> Diskbehandling Finner ikke dvd-brenneren der, bare begge harddiskene og cd-brenneren. Eller fant jeg ikke rett diskbehandling? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Sjekke jumperen på den.. Fjern(avinnstaler) det fra enhetsbehandlingen og reboot Endret 5. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Sjekke jumperen på den..Fjern(avinnstaler) det fra enhetsbehandlingen og reboot Trur jumperen er satt på cable select. Har hatt dvd-brenneren før installert og i orden på maskinen, til jeg formaterte maskinen. Slik er IDE kablene ordnet. Primær: Master - 200gb seagate Slave - Sekundær: Master - cd-brenner Slave - dvd-brenner Men.. jeg sjekker nettop på maskinen å fjernet dvd-brenneren fra enhetsbehandling. Så rebootet jeg å da insallerte den dvd-brenneren på nytt. så funket den. Knaillbra karer takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå