Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

alvorlig feil ved innstalasjon av windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvd 3 windows cder 2 harddisker 3 dvd rom. fortsatt samme melding. prøvde og å innstalere på en annen maskin å så flytte harddisken over da får jeg masse crash å reboots å den klikker da til og med i sikkerhets modus. men det rare er at i går da jeg satt å spillte world of warcraft på nettet klikket spillet . er visst en bug i spillet. mn så klikket windows. å den bare begynte å reboote å jeg kom ikke skikkeli inn i windows den bare startet på nytt. jeg tenkte at fikk ta å formatere å gjorde det men denne meldingen du ser på forrige bilde er allt jeg får. :cry:

aner ikke hva jeg skal gjøre. hva kan liksom ha skjedd

Lenke til kommentar

kopier alle jeg har prøvd. men det har virket før det er rart. å det funker med samme cden på en annen pc. men ikke på min. er ganske nye deler i pcen med unntak av skjermkortet som er et radeon 9200. abit ic7g hk. northq 400w psu. intel 3.0 ghz "prescott" (vannkjølt) harddisker er 1 maxtor 120gb. 1 maxtor 160gb. og en wd 120gb. fikk meg ny lcd skjerm i dag og så dette irriterer max. mn ja det er pirat kopi men pcen har vert stabil hele tiden .

Lenke til kommentar

oki synd da. må sies at grunnen til at jeg bruker pirat er at jeg hadde orginal mn fikk aldri noe cd det var forhåndsinnstalert så en gang måtte jeg formatere å derfor mått jeg ha en annen versjon så har egentli betalt mine 1000 spenn for xp

leste den du linket til. men ble ikke så veldi klok. noen mnte det skyldes at man instalerer fra en pirat kopi . og noen mener det er minnet.

Endret av killer puma
Lenke til kommentar
oki synd da. må sies at grunnen til at jeg bruker pirat er at jeg hadde orginal mn fikk aldri noe cd det var forhåndsinnstalert så en gang måtte jeg formatere å derfor mått jeg ha en annen versjon så har egentli betalt mine 1000 spenn for xp

leste den du linket til. men ble ikke så veldi klok. noen mnte det skyldes at man instalerer fra en pirat kopi . og noen mener det er minnet.

Det var en link til en mulig fix der hvis du leser litt nøye.

Lenke til kommentar

leser det som er i linken som var nederst på siden du ga meg. skal prøve med annet minne. kjøpte ny brikke for 1 uke siden kan være den som gjør det. håper jeg får fikset det.

ser noen der mener det skyldes cdromen. jeg ahr prøvd 3 uten hell da.

okey da er problemet løst. det viser seg at den nye twinmos pc3200 512MB RAM brikken min ikke ville samarbeide under innstallasjonen. så fjernet den å allt gikk smooth. er lettet no phu :)

Endret av killer puma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...