ilpostino Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 erpå jakt etter to sanger som jeg ikke husker hva heter for noe. håper derfor noen her kan jelpe meg: sang nummer 1: denne sangen var pop cirka 1995. det eneste jeg husker fra sangen er teksten "i am feeling, i got to know. i realy got to know" (mener ganske sikkert at teksten gik slik). såvidt jeg husker ble denne sangen fremført av en som het Charles Chaw, men jeg finne rikke noe om han på nettet. mener også å huske at sangen het "i am feeling", men finner ikke teksten til denn enoen steder heller... i videoen sitter en svart mann (med digre negerlepper) mens en person sitter på andre siden av bordet hele videoen er i svart/hvitt). sang nummer 2: denne sangen var pop cirka 2000/2001. det jeg husker av denne teksten er "i wanna boogie all night". (hun som synger drar skikkelig på "I" i setningen). har helle rikke funnet denne sangen noen steder på nettet. det er en dame som synger/sang denne sangen og den var litt disco-aktig. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sang 1 KAN være Frankie J - Wanna Know. Sang 2 KAN være UFO - Boogie For George. Men: STICKY!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kanskje litt unødvendig av meg å skrive dette, men; sticky! Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg