Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei Installerte nettopp nytt lydkort, og da ble jo det nye drivere og alle instillinger relatert til lyd slettet. Jeg har bare ett problem igjen, når jeg snakker med folk på ventrilo/teamspeak hører jeg svakt min egen stemme, og det samme hvis jeg puster i den. Hvordan fjerner du dette "ekkoet"? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 prøvd å skru av andre lydinnganger enn den du bruker? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mic Boost? --- Kan jo også være at når du snakker med dem at du hører ekkoet fordi det er en liten forsinkelse i sendingen, og de ikke har høretelefoner. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mic Boost? --- Kan jo også være at når du snakker med dem at du hører ekkoet fordi det er en liten forsinkelse i sendingen, og de ikke har høretelefoner. du er inne på noe der, det er nok forsinkelsen og det at motparten hører hva du sier på høytaleren så micen dems tar opp dette. Tror dette er viktige ting Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Problemet er nok at i volummenyen for avspilling, er ikke Mic'en dempet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Høres umiddelbart ut som det feeder litt her. Forsøk å flytt litt rundt på micen slik at den ikke plukker opp noe annen lyd enn det du vil, dvs ikke fra høyttalere osv. Lyder det likt hvis du har på headset? Dersom du har noen endring, er det sannsynlig at feedback er problemet. Det kan du fikse "soft" slik: Start -> kjør -> sndvol32 -> alternativer -> egenskaper -> juster volumer for avspilling, kryss av mic -> ok -> kryss av "demp" under mic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå