Ohny Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 jeg får ikke unbranded før på mandag... da skal prøve å mekke en lesertest. har aldri gjort det før, men jeg får titte på de andre. nytt bilde tatt i fulloppløsning Lenke til kommentar
t_k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Når kommer denne til salgs i norge? Hvordan er MP3 spilleren? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er du helt sikker på at den kan unbrandes? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ikke det beste kameraet jeg har sett, bildene minner om P9x0 sine kamraer, men fin telefon det! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Er du helt sikker på at den kan unbrandes? ja ganske sikker, for jeg skulle unlock og unbrand på fredag. men rakk bare å unlock siden han karen måtte laste ned noe og jeg måtte på jobb. så jeg lovte å komme tilbake på mandag. ikke det beste kameraet jeg har sett, bildene minner om P9x0 sine kamraer, men fin telefon det! Er enig med det der, var litt skuffa over kameran. hadde tidligere sett på d500 sin og var svær fornøyd med resultatet. tenkte etter jeg har unlocked og kan bruke min sim skal jeg jammen med ta masse bilder. ble etter første bildet, jeg finner ikke mye på innstillinger. håper når den har blitt unbranded så vil den få bedre resultat. Når kommer denne til salgs i norge? Hvordan er MP3 spilleren? jeg vet seriøst ikke om den kommer eller ikke, har både hørt ja og nei. men ang mp3 spilleren. jeg har ikke fått unbranded så jeg får ikke spilt mp3 filer Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er du helt sikker på at den kan unbrandes? Her fikser de både opplåsning og unbranding. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hvordan er MP3 spilleren? lyden er bra skarp og tydelig. ikke minst de headsphone, de er de beste headphonesene jeg har vært borti. merker trøkk og bassen ikke kjedelig treble. nytt bilde: Hhahahaha.... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tatt med vanlig digital kamera, vil demostrere hvor sterk lys den har Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvem flasher tits? Lenke til kommentar
Sjarm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei, Ohny... Har du fått orden på videostreamingen? Eller er det noen andre som har ett skikkelig oppsett for datakonto/internettprofil Telenor for videostreaming? Får det ikke til å fungere helt. Av en eller annen merkelig grunn får jeg KUN til å streame TV2's live sending... alt annet materiale på tv2 eller nrk gir mobilen bare beskjed om at "unknown media". Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har bare prøvd Nrk og Autofil, det funket veldig fint. jge brukte oppsettet til S700i på telenormobil.no Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei, Ohny... Har du fått orden på videostreamingen? Eller er det noen andre som har ett skikkelig oppsett for datakonto/internettprofil Telenor for videostreaming? Får det ikke til å fungere helt. Av en eller annen merkelig grunn får jeg KUN til å streame TV2's live sending... alt annet materiale på tv2 eller nrk gir mobilen bare beskjed om at "unknown media". Jeg satte opp min med oppsett beregnet for Z1010. Det fungerte 100% for min del. Oppsettet kan du finne i denne tråden her: http://forum.dintelefon.net/viewtopic.php?t=1276 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det bare jeg som ikke får til å se de første bildene? Men det så ut som om den hadde bra lys i hvert fall Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Er det bare jeg som ikke får til å se de første bildene? Men det så ut som om den hadde bra lys i hvert fall sånn :!: Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Bilder av V800(Z800) med Z800 software. Det sies at det er Z800 Sw den blir unbranda med. Og en V800 uten Vodafone blir lansert 1 mars http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9021&sid=1 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Dette så ikke verst ut endelig kan den se som alle sine SE venna sine Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 synes denne mobilen er lekker, spesielt i sort utførelse - riktig stilig! Men sliter litt med størrelsen, slik som jeg sliter med størrelsen på S700... elsker en stor og bra skjerm men... Hva mener dere som har den? Har tidligre hatt en Z600 så... Har også hørt at de animerte menyene er utrolig bra, stemmer dette? Og hva med kamera, lever det ikke opp til kvaliteten til S700/D500? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 åååååååå den var nice!!!! misunner deg Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 jeg har ikke testa den sorte, men har hørt at man får fingerprints på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå