Gå til innhold

SE V800 i tha house m/bilder

Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du helt sikker på at den kan unbrandes?

ja ganske sikker, for jeg skulle unlock og unbrand på fredag. men rakk bare å unlock siden han karen måtte laste ned noe og jeg måtte på jobb. så jeg lovte å komme tilbake på mandag.

ikke det beste kameraet jeg har sett, bildene minner om P9x0 sine kamraer, men fin telefon det!

Er enig med det der, var litt skuffa over kameran. hadde tidligere sett på d500 sin og var svær fornøyd med resultatet. tenkte etter jeg har unlocked og kan bruke min sim skal jeg jammen med ta masse bilder. ble :mad: etter første bildet, jeg finner ikke mye på innstillinger. håper når den har blitt unbranded så vil den få bedre resultat.

Når kommer denne til salgs i norge? Hvordan er MP3 spilleren?

jeg vet seriøst ikke om den kommer eller ikke, har både hørt ja og nei. men ang mp3 spilleren. jeg har ikke fått unbranded så jeg får ikke spilt mp3 filer

Lenke til kommentar

Hei, Ohny...

Har du fått orden på videostreamingen? Eller er det noen andre som har ett skikkelig oppsett for datakonto/internettprofil Telenor for videostreaming? Får det ikke til å fungere helt. Av en eller annen merkelig grunn får jeg KUN til å streame TV2's live sending... alt annet materiale på tv2 eller nrk gir mobilen bare beskjed om at "unknown media".

Lenke til kommentar
Hei, Ohny...

Har du fått orden på videostreamingen? Eller er det noen andre som har ett skikkelig oppsett for datakonto/internettprofil Telenor for videostreaming? Får det ikke til å fungere helt. Av en eller annen merkelig grunn får jeg KUN til å streame TV2's live sending... alt annet materiale på tv2 eller nrk gir mobilen bare beskjed om at "unknown media".

Jeg satte opp min med oppsett beregnet for Z1010. Det fungerte 100% for min del.

Oppsettet kan du finne i denne tråden her: http://forum.dintelefon.net/viewtopic.php?t=1276

Lenke til kommentar

synes denne mobilen er lekker, spesielt i sort utførelse - riktig stilig!

Men sliter litt med størrelsen, slik som jeg sliter med størrelsen på S700... elsker en stor og bra skjerm men...

Hva mener dere som har den? Har tidligre hatt en Z600 så...

Har også hørt at de animerte menyene er utrolig bra, stemmer dette?

Og hva med kamera, lever det ikke opp til kvaliteten til S700/D500?

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...