Ohny Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Halla folkens, denne har jeg venta på døds lenge. jeg er kjempe fornøyd med den og vil gjerne dele par bilder med dere Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Flott det, men hvor er bildene? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 ahhh!! sorry kommer med på de neste Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neste hva da? Burde vært her nå.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 ok folkens, la meg få litt tid. den driver å lader nu + jeg prøver å for i gang driveren slik jeg kan overføre bildene inn på pc'n Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Stilig Ohny. Få opp bilder, og lag en lesertest fortest mulig! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Som sagt, den er under lading så jeg får ikke tatt bilder med den nå ivaffal, imens kan dere titte på selve v800 egen bordlader lyset på (meget sterkt lys) bakfra Endret 12. februar 2005 av Ohny Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lekker. Bilder tatt med telefonen, og en brukertest? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Pris? Er den unbrandet? Funker alt? (MMS/WAP/UMTS) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Blå? LYSEblå? Hvor har du kjøpt, og hvordan funker den her i Norge? -KJ Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 oooh, STILIG! Du er heldig Har du engelsk meny og iTap og alt sånn og da eller? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du engelsk meny og iTap og alt sånn og da eller? Det er Motorola som har iTap. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva kostet den, og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Den var søt Lag en brukertest av den så fort så mulig da Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Pris? Er den unbrandet? Funker alt? (MMS/WAP/UMTS) den kosta meg 3770,- jeg har ikek unbrandet enda. fikk bare unlocked så jeg skulle komme tilbake på mandag og unbrande. nå har jeg ikke sendt mms og gått inn på wap, så jeg vet ikke helt enda. foreløpig så funker alt på tlf. Blå? LYSEblå? Hvor har du kjøpt, og hvordan funker den her i Norge? Nei det er blå eller lyseblå, det er den hvite. jeg kjøpte den på ebay hvordan den funker her har jeg ikke peiling på. fikk den igår så bli litt kjent med den før jeg legger ut noe brukertest og slike ting. Vågebu: 3770,- NOK - Ebay Lenke til kommentar
robot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 v800 ser ut til å være kjempe stilig, synd at den ikke selges i norge. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skal vel kommer en unbranded verson i mars. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 lekker sak dette, men har hørt at den ikke er en liten tass akkurat, har eid en z600 tidligre så... Men den er virkelig lekker! venter spent på en brukertest jeg også... har lest at menyene er lekre i denne mobilen, stemmer det? mer animasjoner enn på min k700 f.eks? vil se mer bilder og mer av alt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå