hurr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) hoihoi, jeg har laget meg en liten artig sak, består av et vanelig deksel som du finner der feks cd-romen skal sitte, det er borret 8 hull i den i en pen rekke som jeg har montert led`s i som jeg vil skal gå i takt med musikken, jeg har hørt om dette før, jeg vet jeg skal bruke pararellporten og vet hvordan jeg gjør det men det er det at jeg ikke har noe prog for akuratt dette. Er det noen som har hørt om program som får portene til og gå med musikken el lignende? Hadde vert kjempe fint! så skal jeg lage en worklog på det tilslutt også. Mvh Hurr Endret 5. februar 2005 av hurr Lenke til kommentar
hurr Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Her er bildet av den, jobber med den fortsa. Skal få til dette det kommer til og bli konge!! hehe. Men hjelp meg litt med program a folks Hurr Endret 5. februar 2005 av hurr Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mulig det finnes noen winamp plug-ins til dette. Sjekka winamp.com? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Her er bilder ifra arbeidet, har ingen webservere jeg kan laste opp på såfår gjøre det på denne måten Hurr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå