3000 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 eg har tenkt å kjøpe meg 6630, det er mulig eg er skikkelig pirkete men eg liker ikke mobiler som knirker og knaker og som ikke er godt skrudd sammen. har prøvd telefonen i butikken og intrykket er veldi bra ikke noe knirk og knak. men amobil skriver at bakdekselet blir veldi løst etter en liten stund. e det noen som har en 6630 som kan fortelle meg om kvaliteten? Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har ikke hatt noen problemer med mitt bak deksel, syns det er en god telefon med det meste... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg har heller ikke hørt noe knirking men kan bekrefte at bakdekselet kan bli litt løst - det er dog ikke noe problem! For det som er saken er at det kan komme til å bli litt løst på toppen av bak-dekselet. Man vil kunne bevege det 1-2mm fra side til side. Med mindre man er utrolig pirkete vil man ikke legge merke til det engang! Just go for it! Endret 5. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Denne er feilpostet. Flyttes til "Åpen diskusjon om mobil" da denne tråden omhandler en annen problemstilling en hjelp til ny telefon. -- Må nesten si noe jeg og. Selv har jeg eid en Nokia 6600 siden november (?) 2003 og må si meg å være svært fornøyd. Har egentlig ikke hatt noen problemer med telefonen. Jeg har riktignok skiftet dekslet et par ganger grunnet skjermen (liker ikke å få riper.. hehe), men ellers har jeg ikke hatt noen problemer med dekslet o.l. Joysticken holder seg forøvrig bra enda og responsen er lik. I mine øyne var dette et meget god kjøp som jeg selv ble svært fornøyd med. Derfor kan jeg nesten ikke gjøre annet enn å personlig anbefale den på det sterkeste Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Selv har jeg eid en Nokia 6600 siden november (?) 2003 og må si meg å være svært fornøyd. Har egentlig ikke hatt noen problemer med telefonen. Jeg har riktignok skiftet dekslet et par ganger grunnet skjermen (liker ikke å få riper.. hehe), men ellers har jeg ikke hatt noen problemer med dekslet o.l. Joysticken holder seg forøvrig bra enda og responsen er lik. I mine øyne var dette et meget god kjøp som jeg selv ble svært fornøyd med. Derfor kan jeg nesten ikke gjøre annet enn å personlig anbefale den på det sterkeste Var det ikke Nokia 6630 trådstarter var interessert i? Ikke 6600! Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ville heller kjøpt en Sony Ericsson S700i, den er mye bedre! PS: Sony Ericsson er bedre kvalitet...! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Ville heller kjøpt en Sony Ericsson S700i, den er mye bedre! PS: Sony Ericsson er bedre kvalitet...! S700 bedre enn 6630? På hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Skjermen er kanskje en smule bedre men det er også det eneste som overgår 6630! Endret 10. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ville heller kjøpt en Sony Ericsson S700i, den er mye bedre! PS: Sony Ericsson er bedre kvalitet...! Flott om du begrunner et sånt utsagn... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har inntrykk av at Nokia 6630 er meget godt skrudd sammen. Virkelig kvalitet - for en gangs skyld - fra Nokia. SE S700i og Nokia 6630 kan jo over hodet ikke sammenliknes. S700i er for de med fokus med "multimedia", mens 6630 tilbyr proff funksjonalitet (det er jo en SmartPhone) og 3G. Spesifikasjonsmessig er 6630 en helt klart bedre telefon enn S700i, men sistnevnte er klart lekrere. Selv ville jeg definitivt gått for en 6630. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har inntrykk av at Nokia 6630 er meget godt skrudd sammen. Virkelig kvalitet - for en gangs skyld - fra Nokia. SE S700i og Nokia 6630 kan jo over hodet ikke sammenliknes. S700i er for de med fokus med "multimedia", mens 6630 tilbyr proff funksjonalitet (det er jo en SmartPhone) og 3G. Spesifikasjonsmessig er 6630 en helt klart bedre telefon enn S700i, men sistnevnte er klart lekrere. Selv ville jeg definitivt gått for en 6630. Hmm, personlig synes jeg da 6630 er finere en S700i. Har aldri likt det "snu" tastaturet. Bare tåpelig å sette på et snu-rundt tastatur på, mye bedre med et "dra-ned" tastatur, som D500 og 7650. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Enig med dere folkens! Sånne kommentarer som den "tomasmoen92" kommer med gjør meg på grensen til sint. Ingen begrunnelse der nei! Min mening er at 6630 er en mye bedre mobil enn S700, den er langt mer funksjonell, ser mye bedre ut og den er som "voluz" sier "meget godt skrudd sammen"! Vi kan vel egentlig når det gjelder disse mobilene konkludere med at 6630 har alt S700 har + mange flere funksjoner. Det eneste jeg finner positivt med S700 er oppløsningen på skjermen og det veier langt ifra opp alt det positive jeg kan nevne til 6630's fordel. 6630 Endret 10. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
3000 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 takker for alle svar! eg går for en 6630 s700i e bedre designet og har en bedre skjerm men det er og alt 6630 ser faktisk ganske tøff ut i virkeligheten , ser litt tjukk ut på bilder, men det er den ikke! hehe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Oi, gikk litt fort i svingene, takker, så ikke at det stod 6630. Men 6630 bygger stortsett på 6600, og anbefaler den også, har ikke like mye erfaring med denne personlig, men utifra bruk så er symbian telefonene til nokia svært gode: også kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 skjønner ikke helt hva du ser i den telefonen, greit den har mye bra, men du kan jo få det samme i mindre telefoner.. Desutten koster den 4995,- på komplett.no uten abb... jeg ville heller valgt en klapp telefon.. men men kos deg=) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 men du kan jo få det samme i mindre telefoner Nevn 1 mobil som har Symbian, 1,3 MP kamera, 3G, EDGE, Minnekort, stor og god skjerm, som er mindre enn 6630! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 skjønner ikke helt hva du ser i den telefonen, greit den har mye bra,men du kan jo få det samme i mindre telefoner.. Desutten koster den 4995,- på komplett.no uten abb... jeg ville heller valgt en klapp telefon.. men men kos deg=) Ja, det var i grunnen et tåpelig utsagn. I Norge er det pr. dags dato ingen telefon som matcher Nokia 6630 - av en grunn - bare 6630 har 3G. Dessuten har ingen liten telefon Symbian OS. Og får å bruke et bilde så kan man si at Symbian OS vs vanlig mobil-OS er som Windows XP vs DOS. Satt på spissen, og selvsagt feilaktig om man vil vri og vende på det, men Symbian er overlegent alle andre mobil-OS'er som er "statiske", mens Symbian kan bygges ut i det uendelige med nye program osv. Unntakene er selvsagt mobil-OS som Windows Mobile osv. da - de blir i klasse med Symbian. Men de er heller ikke å finne i små mobiler. Det som kjennetegner mobiltelefoner med gode "ordentlige" OS er at de er relativt store. (Dette er imidlertid i ferd med å endre seg. Windows Mobile-telefonen Qtek 8010 er på størrelse med SE T610, og den nye versjonen av Symbian som kommer rundt sommertider tillater at såkalte Smartphones krympes ned i vanlig mobilstørrelse.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå