haakka Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Som sagt, jeg trenger et program som legger filer i ekststerende foldere. i mitt tilfelle er det slikt: Kjøpte meg en ny Mp3spiller i går, en creative Zen touch. Jeg la over filene, og så fant jeg ut at tag`ene på mange av filene mine var ikke helt fine. da lastet jeg ned et program som skulle fixe dette automatisk. først, så gjorde jeg slik at den skulle bytte ut _ med openrom. da endret den en god del av filene mine til unknown artist. så skulle jeg endre taggene. da jeg ikke har mye erfaring med dette, trykket jeg på autogenerate tags, uten å tenke over konsikvensene. Da genereringen var ferdig, var mange av taggene til musikken min blitt fjernet. og så tenkte jeg at jeg skulle føre over musikken fra spilleren til pcn, men da fant jeg ut at spilleren ikke har filsystem i den forstand at den har mapper. den baserer alt på IDTag`s. jeg har en god del musikk, og det ville ta timer om ikke dager å fixe alt som før. så da trenger jeg et program som legger sangene der de allerede eksisterer hvis dere skjønner hva jeg mener. at jeg merker alle alle sangene, og drar de over til en mappe med x antall submapper, så leter den igjennom, og erstatter alle filene i submappene med samme navn. eller noen som har endre forslag? ble litt knotete forklart, men det får være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå