x-box the king Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 gta 3 er forferdelig dorlig, den har også kjedelige oppdrag og ingen kule brett når du ser på et x-box spill som heter wreckless har den mer bedre grafikk å kulere oppdrag. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hadde du skrevet rett,og hatt punktum og kommategn inne i setningen,så hadde du kanskje blitt tatt "pittelitt" seriøst! :wink: Å seie at GTA 3 er dårligt, tyder på mangelfull kunnskap om spill. Det er greit å ikkje like det,men gameplayet,størrelsen er geinalt. Grafikken er glimrende,og lydsiden er fremragende. Spillet er ikkje lineært,og da har man det man trenger for å kalle eit spill for fantastisk bra. Viss du kommer med noken gode argumenter for at det ikkje er bra,så skal eg heller vurdere innlegget ditt som sakligt. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har du egentlig spilt gta3??? Etter min menig er det det mest geniale spillet ute på ps2 og pc til nå... Helt rått!!!! Er du sjalu fordi det ikke er på xbox kanskje??? Do not underrestimate...... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Slike innlegg som dette klarer vi oss fint uten her på Gamer.no. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 08:24, KjellM skrev:Å seie at GTA 3 er dårligt, tyder på mangelfull kunnskap om spill. Du trenger ikke vite mye om spill generelt for å synes et spill er dårlig. Tvert i mot, har du lite kunnskap om spill så er det lettere for deg å bli imponert. Visdommen har talt :smile: Lenke til kommentar
kim Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 22:39, BadKarma^ skrev:Har du egentlig spilt gta3??? Har du egentlig spillt wreckless? (Jeg har ikke spillt wreckless, og har ikke tenkt å uttale meg om hva som er "best") - Men som sagt, vi trenger ikke slike "det er mye bedre en tralala.." tråder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå