-Tori- Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skal selge mitt gamle skjermkort (r9800SE) for å få råd til mer lagrings plass. Må da kjøpe ett billig midlertidig. Dette må funke på bf og dc! Noen anbefalinger? Må helst koste rundt 400 kroner og helst ha DVI. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror ikke det der vil fungere så bra. Et nytt 9800 kort koster ikke så mye om dagen, så du vil nok ikke få så mye for det kortet. I tillegg så må du regne med frakt osv, pluss -400kr for et kort som skal ha DVI.. blir ikke mye igjen til noe harddisk. I tillegg tror jeg du skal slite litt med å finne et så billig skjermkort som er brukbart. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 et radeon 9250 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Tror ikke det der vil fungere så bra. Et nytt 9800 kort koster ikke så mye om dagen, så du vil nok ikke få så mye for det kortet. I tillegg så må du regne med frakt osv, pluss -400kr for et kort som skal ha DVI.. blir ikke mye igjen til noe harddisk. I tillegg tror jeg du skal slite litt med å finne et så billig skjermkort som er brukbart. Har foressten fått et tilbud på 999 på det. Så tar jeg 200 uten om det så er det godt.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Har foressten fått et tilbud på 999 på det. Så tar jeg 200 uten om det så er det godt.. Hyl! Hvis du har samvittighet så må du bare selge det med en eneste gang! For det er veldig mye penger for et sånt kort. Du kan kjøpe et brukt GF2 Ti, eller GTS/ PRO for et par hundrelapper... Det er mer enn godt nok (Bedre enn R9200SE, bl.a) til BF. Jeg kjørte hvertfall Doom3 i 800x600 uten problem med et GTS/ PRO... Edit: Spilte masse DC med det også forresten Endret 4. februar 2005 av kristteo Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvorfor kjøper du deg heller ikke en DVD-brenner og en bunke DVD-er og rydder litt opp på maskinen din, så lener du deg tilbake i påvente av at det skal regne penger på deg. Så kan du heller kjøpe ny disk da istedet for å ty til sånne upraktiske og lite lønnsomme løsninger for deg selv. Tar du 999,- for kortet er du ... he he.. skal ikke si det Heldig er vel en side av saken. Edit: fjernet noe uklart. Endret 4. februar 2005 av hart Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) glem det, tenka litt lite. Endret 4. februar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 det koster 1550 på komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122129&cks=SER Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kan noen stenge eller slette tråden? Har ikke noen mening lenger etter som jeg ikke skal gjør noe av det som står i tråden. Har ombestemt meg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Herved erklærer jeg, jarmo, denne tråden stengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå