Sir_cruz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hehe , var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne , men syntes den var ganske morsom i tillegg til at det er "lære rikt" Dette er en liten flash eller noe lingnende... Den vill vise noen enkle regler på et forum. den er også ganske morsom Jeg fant ikke noe annet sted og legge den en her... Noen som kansje vet bedre hvor den skal ligge , dette er jo hw.no generellt så jeg ville tro den passet ganske godt her (håper ikke noen har kommet med denne før meg) :!: Den tar CA. 1.6MB Endret 4. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 er ein artig film dette, har riktignok sett den før (ca 1/2-1 år sidan). burde nesten vert obligatorisk for alle nye medlemmer (og enkelte gamle) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Den skulle måtte bli linket til på inmeldings sidene , for de som er nye medlemmer MÅ se den men nå har jo "vi" spørsmål da som sikkert funker nesten like godt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror noen posta den her i SO3 for ikke så altfor lenge siden... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå gjelder dette forumet så jeg flytter denne til "tilbakemeldinger om forumet". Kan også nevne at denne er kjent og at muligheten for å bruke en tilsvarende type flash informasjon til nye brukere allerede er luftet internt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 QUOTE (el-asso @ 04/02/2005 : 22:44) Kan også nevne at denne er kjent og at muligheten for å bruke en tilsvarende type flash informasjon til nye brukere allerede er luftet internt. Flott Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 QUOTE (el-asso @ 04/02/2005 : 22:44) Nå gjelder dette forumet så jeg flytter denne til "tilbakemeldinger om forumet".Kan også nevne at denne er kjent og at muligheten for å bruke en tilsvarende type flash informasjon til nye brukere allerede er luftet internt. Kan forøvrig og lufte at hvis noen med kunnskaper innenfor f.eks flash ønsker å forsøke seg på å lage en slik så er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde vært genialt om noen hadde laget en norsk versjon av den flash-filmen! Sikkert flere som ville ha giddet å se filmen, istedet for å lese reglene. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis dere har veldig lyst på en slik film, kan dere vel poste en sticky i visuell kreativitet-kategorien. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Råbra film, da. :!: Artig og lærerik på samme tid. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jepp. Synd at de som trenger å se den filmen aldri får sett den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 QUOTE (Luske_Ludvig @ 07/02/2005 : 15:01) Jepp. Synd at de som trenger å se den filmen aldri får sett den. Lag en god, norsk versjon av denne så skal nok forumstyret sørge for det Lenke til kommentar
Blue Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 God film...noen sanhetsord der som muligens ikke riktig alle har fått med seg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 QUOTE (Blib @ 07/02/2005 : 16:56) QUOTE (Luske_Ludvig @ 07/02/2005 : 15:01) Jepp. Synd at de som trenger å se den filmen aldri får sett den. Lag en god, norsk versjon av denne så skal nok forumstyret sørge for det Jupp, det burde dere da. Lærer mest når det er gøy å lære. Det gjør ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Om noen kan tenke seg å bidra bør de lese denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=375889 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg