Gå til innhold

Ka e dette?

F828

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er så lei av folk som bare sier "bra" og "helt greit".

Min mening er at dette bildet er fint, godt klippet, men for meg blir faktisk bakgrunnen litt kjedelig, når tryvannstårnet i og for seg er så fargeløst som det er.

Det positive med bakgrunnen er at det jo ikke blir noen distrahering, men som nevnt, litt kjedelig, kanskje bare legge til litt forskjellige nyanser eller no i den duren, prøv det ut og se hva du synes.

Synes det er en fin vinkel på tårnet, liker at det går fra siden inn til midten, og når det er tatt såpass unnenifra gir det et par majestetisk preg.

Et godt bilde, men som sagt, jobb mer med bakgrunnen (synes jeg da)

Lenke til kommentar
Er så lei av folk som bare sier "bra" og "helt greit".

Er litt enig med deg. men jeg synes det er mye værre om folk sier; Dette var jævlig.... Dette var helt meningsløst.... ;Dette hører ikke hjemme i albumet en gang....

Det kan såre med slike tilbakemeldinger når man ikke gidder å utdype hva som IKKE er bra...

Men når noen synes bildet er "fett" eller "kult" blir jeg mer glad for en slik melding enn ingen melding :)

Men tusen takk for en utfyllende kritikk fra deg som inneholder både negative og positive elementer. Og t.o.m. med forslag om forbedring. Det er slike kritikker som er absolutt best. Men slike tar tid å skrive.

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...