MrLuni Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvilke andre nettsteder sitter dere på? For uten Hw.no kor sitter dere når dere trenger ein avveksling fra data Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Litt forskjellig, men pga diverse forum-regler tør jeg ikke poste så mange av de som innehoolder sikkerhets-relatert stoff. F.eks. www.osix.net er jeg innom noen ganger daglig, uten å helt vite hvorfor.. 123spill.no hver mandag... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 går ikke en dag uten at jeg er flere turer innom disse sidene: hw forumet of course nesc.nu flott "cs nerd" side dagbladet.no må jo følge litt med her i verden... darkwars.org gøyalt gratis inet gangster spill csm.com counter strike manager! Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 www.drumrock.com/forum og http://209.25.203.234/ - som er trommeforumet til Pearl. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen burde fått tatovert søkefunksjonen i pannen. Finnes lignende threads fra før. Benytt de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg