Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 På et overtrøtt dataparty utendørs på sommeren tok jeg dette bildet: Jeg synes det var veldig kult, hva synes dere? (Kvaliteten er litt dårlig pga 256K sperra) Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 unnskyld - men hva er det som er så kult med dette ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 unnskyld - men hva er det som er så kult med dette ? Det er ikke spesielt "kult", men det er spesielt... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmmm, finner dessverre ikke noe særlig kult med det bildet. Du tror ikke at du syns det er kult fordi du faktisk var der og kjenner personen? Det tror jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hmmm, finner dessverre ikke noe særlig kult med det bildet. Du tror ikke at du syns det er kult fordi du faktisk var der og kjenner personen? Det tror jeg. Jeg syntes det var litt tøft med det lys forholdene... men men... Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sorry, Fuzzy. Må si meg enig med de andre. Ikke VELDIG kult. Men stå på. Det at du er opptatt av lys og lysforhold er flott. Det er det fotografering handler om. Lykke til videre. pip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå