Gå til innhold

Hjelp! fikk sletta en mappe..

Kadmium

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg tenkte jeg bare skulle ta å fjerne noen programmer på pc'n min i stad, så jeg tok å markerte mange ting i samma slengen. Men jeg fikk uheldigvis tatt med mappa mi, med alle spill, musikk, bilder, og alt andre ting.. så den havna i papirkurven, så fikk jeg trykka på slett igjen, og det gjorde den jo.. jeg har ikke tatt backup heller, så alt ble borte :cry: Hadde jo over 7 000 sanger i den mappa :cry:

Noen må hjelpe meg.. ikke si at det er umulig å få den den tilbake :cry:

På forhånd takk hvertfall :(

EDIT: visste ikke hvilket forum jeg skulle legge i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kan bruke et recoveryprogram til å hente opp alle filene som er slettet. Men hvordan det er med filnavnene er jeg ikke sikker på, noen av de gir bare vikåelige navn på alle filene og legger de i fellesmapper etter type filer. Så borte er de nok ikke, men at det ikke blir moro å hente de opp kan jeg si deg. I alle fall på den måten jeg kan. Kan jo håpe at det er andre måter som er bedre.

Men burde passe bedre på slike mapper, og se over hva du sletter...

Mvh

Leben

Lenke til kommentar

Vel, beklager å måtte si det, men regn med uker du. Om du skal finne tilbake alt til riktig program og navn på sanger. Programmer og ting som inneholder mange filer tror jeg det bare er å glemme.

Edit: Total recovery og easy recovery er det jeg har brukt før.

Endret av Leben
Lenke til kommentar
finni et program nå, men det går jo så treigt..

tror nok dette kommer til å bli en laaaaaaang natt....

zZznork

Det tar jo gjerne litt tid, det tok et døgn mener jeg med min disk på 80

GB.

Også finner sikkert programmet mange filer som ikke har noen verdi..

Husker jeg hadde mange bilder, de fleste på rundt en MB.

Etter recovery så var det noen få bilder som tok gjerne 50 eller 80 MB.

Lenke til kommentar

getdataback er det et som heter, men det koster penger hvis du skal recovre, men du kan iallefall teste det og se om det finner filene dine. link

Easy recovery er er gratis, hvor bra det funker aner jeg ikke. link

Her er noen linker til flere slike programmer, igjen må jeg bare ta forbehold. Vet ikke hvilken av disse som du faktisk kan recovre med. Men det er jo ingenting i veien for at du kan kjøpe getdataback. Utfra det lille jeg vet om slike program tror jeg det er det beste alternativet, bortsett fra IBAS (altfor dyrt).

File Scavenger

Disk recovery

Recover my files (elns)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ibas er kjekt om man har masse penger, får tom alle filene eksakt som før man slettet. Dog er vel prisen slik at det må være gaaanske viktig å hente tilbake.

Tror min disk på 200 gig tok litt over et døgn, så kommer den lite givende jobben og sortere og gi de tilbake navn. Så et lite tips er å ta det du ikke kan finne igjen noe annet sted som fesk personlige bilder etc.

Leben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...