audun1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei er ikke sikker på om dette er riktig kategori men det er nå så. Jeg bare lurte på følgende. Har en mailserver på webhotelet mitt "mail.mittdomene.com". De mailene som kommer til den serveren kunne jeg tenkt jeg la seg automatisk i en mysql base så de ikke forsvinner. hvis mailen kommer til "[email protected] så går det i en tabel i basen. kommer den til "[email protected] går den i salg tabellen. Er dette muligt, eller må jeg forklare bedre hehe. Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er mulig, men det vil kreve en god del konfigurasjon. Hvis du vil at dette skal skje helt automatisk og gjøres av mailserveren trenger du administrator rettigheter på serveren. Du kan eventuellt gjøre det med en cron-jobb (på unix/linux), men det vil innebære en del koding. Du kan også få en del problemer når det gjelder eventuelle vedlegg osv. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Huumm det med vedlegg blir kansje et problem. Men jeg har admin rettigheter til serveren så det burde gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå