Take Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har vudert å kjøpe et nytt spill til xbox. Det står mello HALO2, MEN OF VALOR, CALL OF DUTY: FINEST HOUR eller MEDAL OF HONOR FRONTLINE. Hvilket spill syntes dere er best? Hvem bør jeg velge?. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Halo 2. Glimrende spill, med glimrende kritikk. De andre har vel fått alt fra middelmådig til elendig kritikk. Ville gått for Halo 2 ja. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ikke ta Men Of Valor, i allefall. Det er litt morsomt, men pga. den ELENDIGE AI'en, mellomgode grafikken, alle irritasjonsmomentene osv osv, blir spillet under middels. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Enig med Mr.FOXHOUND og MeTa][iC. Men of Valor er elendig. Kjøp deg Halo2 du. Tror ikke du blir skuffet da. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 I allefall ikke kjøp medal of honor frontline!! Det er ikke bra i det hele tatt. Hvis du er på utkikk etter et krigsspill, vent heller til februar/mars. Da kommer Brothers In Arms Les mer om spillet her: http://gamer.no/sok.php?streng=brothers+in+arms&search=S%F8k Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg hadde gått for HALO 2 det er geniale spill 1 og 2 har det ikke selvmneh ar nesten rundet det hos en kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå