kennedyairport Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 en jeg snakket med på #linux sier at mandrake er ikke trygt å bruke og at den ikke samarbeider, så jeg vil vite deres mening om distroen. mandrake er da trygt og bra det ? jeg hadde det , men hele hd klikket så nå finner den ikke noe partisjon eller noenting gammel fujitsu 3.2 gig :smile: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 #define Trygt Fyren du snakka med er tydeligvis en komplett idiot :=) (Hils gjerne fra meg og si det). Linux kernelen er temmelig bombesikker (med forbehold om at det finnes bug i eldre versjoner). Mandrake er i seg selv også ganske bombesikkert. Men om du er redd kan du kjøre en kommando av typen "ipchains -I input -j DROP" eller "iptables -I INPUT -j DENY" (med forbehold om hukomelsestap (maskinen min er på reperasjon, så alt går på hukommelsen nå :wink:). Håper dette svarer på noe av det du lurte på. Lenke til kommentar
kennedyairport Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 hvis linux klikker pga at det er noe med hardisken, er det da mulig at hd klikker helt? når jeg startet maskinen på nytt ville den ikke boote lenger enn til checking hdb så stoppet den. når jeg prøver å kjøre install så kommer den ikke lenger enn til partition check hdb . er denne hardisken helt ødelagt? den har gjort noe lignende før når jeg skulle legge inn redhat 7.3 , midt i installeringen så stoppet den, jeg måtte sette inn ledningene til hardisk på nytt, men det funker ikke nå. jeg tar det under betraktning at det er en fujitsu 3.2 gig, som er et par år ( vet ikke akkurat hvor gammel) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Tipper at den HD'en din er litt vel gammel... Og visstnok skal sinnsykt gamle disker dø lett på seg... Vel, jeg har ikke opplevd det selv enda, men det er en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå