NicE Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hei jeg har problemer med at når jeg kopierer større ting innpåharddisken eller når den begynner å bli full , så blir den upartisjonert neste gang jeg starter opp maskina eller reboter. kjører 2 os på forksjellige partisjoner win2000 og winXP den harddisken som klikker er ikke den med OS. noen som vet hva som kan gjøre dette? mvh Andreas Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvor stor er disken? Har du service packs installert? Lenke til kommentar
NicE Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) jeg har 1x 80gb som jeg har 2x5gb med operativsystemene på resten er bare en vanlig partisjon. den som klikker er 160gb alle diskene er western digital har windows XP sp1 windows 2000 sp4 Endret 4. februar 2005 av NicE Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg vet ikke hva det kan være, uansett har du lest denne guiden? Kanskje du finner svar der Lenke til kommentar
NicE Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 har lest men fant ikke ut av noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå