Smooth Ceiling Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fikk en reklamemail fra Directmedia i dag, fra DVDmoon. Sjekket butikken for moro skyld, og prisene er svært hyggelige. Jeg fant bl.a. "Dead man's hand" til kr. 49,-. Jeg har aldri hørt om dem før. Butikken ligger visst i danmark, og prisene skal være ferdig beregnet til norske, om jeg forstår rett: Betingelser. Har noen her kjøpt fra dem? De gjør jo obs på at man må holde seg under NOK 200 for å slippe momsen, og med prisene de har nå, virker det ikke som et stort problem. Jeg sjekket webshop oversikten her, men fant ikke den butikken i lista. Lenke til kommentar
majestetix Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har handlet der flere ganger og har ikke opplevd noe negativt. Så du kan trykt handle der... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for svar Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ligner jo mistenkelig på www.playx.no dette da. Ser ut som det er samme priser og utvalg. Lenke til kommentar
Mjauritz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Har handlet der en gang før. Bestilte 3 dvd-filmer. Alle ble sendt hver for seg. Hyggelige priser og bare kr. 12,- i frakt pr. film. Ingenting å utsette på Dvdmoon. Jo! En ting er det; alle cover'ne var på svensk, litt uhøvelig, men har selfølgelig ingen praktisk betydning. Endret 18. februar 2005 av Mjauritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå