lokeland Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er på leiting etter en CD-ROM eller CD-brenner der du bare stapper CDen inn i sprekken så "spiser" spilleren CDen av seg selv. Har leita i de fleste nettbutikker, men INGEN har! Trenger en slik en fordi jeg skal ha det på siden av kabinettet jeg skal bygge. Hvor får jeg tak i sånne, og hvorfor selges det ikke så mye av dem (det må jo være en grunn til det :s)? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) For at det skal bli enklere å finne så heter det "slot in" eller "slot load" foresten Endret 4. februar 2005 av Merathio Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 https://prisguiden.no/produkt/2094 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ok, takk! =D Og sorry for at jeg postet i feil forum... Gikk litt fort Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Feilpost, og trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg