danielsn Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Lurte bare på hva jeg skal gjøre for å få begge skjermene til å bli "en" stor skjerm. Hvordan gjør jeg det? EDIT: ordna litt på overskriften Endret 4. februar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Med ATi kan du gjøre det ganske enkelt - last ned ATi sine drivere, med Catalyst Control Center[26MB]. Du må også ha Microsoft .NET framework[22MB] installert. Resten står rimelig godt forklart på sticky tråden om dualhead/triplehead her. Antar det er SPAN mode du vil ha? Good luck! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Med ATi kan du gjøre det ganske enkelt - last ned ATi sine drivere, med Catalyst Control Center[26MB]. Du må også ha Microsoft .NET framework[22MB] installert. Resten står rimelig godt forklart på sticky tråden om dualhead/triplehead her. Antar det er SPAN mode du vil ha? Good luck! Tuuusen takk!!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Får det fremdeles ikke helt til Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva skjer? To skjermer. ATi Catalyst med CCC. Høyreklikk på skrivebordet, og velg ATi Catalyst Control Center. Med begge skjermene oppe, høyreklikk på en av dem og velg "Stretch horisontally onto xxx", hvor xxx blir CRT/DFP avhengig av skjermtype. Hvis du fortsatt har problemer, skal jeg seg om jeg ikke kan rigge opp en film Lenke til kommentar
Boye Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) #1 - advanced mode #2 - stretch mode Prøv dette! Samme panel, samme skjermbilde, bare flytt musen bittelitt til venstre EDIT: Glemte en detalj. En må kjøre kontroll panelet i Advanced mode. Endret 6. februar 2005 av Boye Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) #1 - advanced mode #2 - stretch mode Prøv dette! Samme panel, samme skjermbilde, bare flytt musen bittelitt til venstre EDIT: Glemte en detalj. En må kjøre kontroll panelet i Advanced mode. DA bare deaktiverer jeg den ene porten Hovedsaken er at jeg skal kunne se en film over begge skjermene Endret 6. februar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå