Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ok, så jeg skal trene i tailoring? (det er vel det man lager cloth med? Har 200 silk cloth og 60 wool cloth i banken.) Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 som human priest. Vits i å satse på spirit på gems og gear generelt? Har den der imp divine spirit buffen. Skal raide snart. Og har rundt 450 spirit self buffa. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ok, så jeg skal trene i tailoring? (det er vel det man lager cloth med? Har 200 silk cloth og 60 wool cloth i banken.) Det heile kjem jo an på om du har muligheten til å få anna gear, og eventuelt ka du skal gjer med priest'n på 70. Skal en køyre pvp så er vel gjerne arenagear bedre. (dog det vil ta ei stund å få om en skal ha s3 =)) PvE så er dei setta en meget god start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Spiller på en PvP server - Deathwing. Jeg må jo bruke det på noe, og likegreit å starte nå.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ahh, specca akkurat healing for helga (ingen raids før søndag)! Trudde ikke gearet mitt ville være bra nok for heroics (disenchanta allt level 70 healing gearet i høst), men det fungerte overaskede bra. Har 1200ish healing og 140mp/5 casting atm, i en hærlig blanding av pre-tbc gear (tier2 shoulders/bracers, aq20 quest-neck, ossirian-hansker, mindtap talisman og truefaith vestments), litt damage gear (eye of magtheridon, nathzerim mindblade, shadow-cloak of dalaran, og mana-tombs ringen), litt kara gear, buksene fra Solarian og Boots of the Long Road. Satser på å få bytta det meste ut mot karazhan gear/rep-rewards i løpet av helga. Blir kanskje å farme Whitemend settet. Healing som priest var i allefall artig igjenn, sist jeg heala på priesten (pre-tbc), kunne jeg ikke fordra det mot slutten. Er også mye artigere enn paladin-healing. Endret 31. januar 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Koffor er det langt artigare en pala-healing? Ikkje noke dissing her, er berre genuint interessert i å høyre grunnen. =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fordi paladins har to healing-spells, hvorav den ene er pur spam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lycantrophe - vil bare si at du kan ekstremt masse! Gratulerer forresten Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da har jeg "rerollet" priest. Har ikke spillt aktivt på ett år eller noe, men jeg bestemte meg for å begynne igjen nå. Ny acc og greier. Så valget falt på priest denne gangen. Mainen har vært warrior før, også har jeg levelt en paladin opp et stykke også. Er lvl 11 nå, og tenker på specc. Litt vanskelig å bestemme seg, har jo lyst til å kunne greie meg bra alene, men å kunne heale er jo ikke å forakte. Men foreløpig har jeg begynt på shadowtreet. Men jeg lurer litt på hvordan det er med diciplin, av en eller annen grunn tenkte jeg at kanskje det ville være noe som gjorde meg litt allsidig, men etter en kjapp titt så ble jeg ikke helt overbevist. Er det noen andre specc en shadow som funker for queste/grinde i lowlevel og gir deg fordeler med healing? Burde ikke ha noen problemer å heale på lowlevel, men bare tenker litt framover. Noen innspill? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Shadow er den eneste brukbare specen til levling. EOD. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm, ja. Regnet med det svaret. Får jeg bare godta at alle sukker dersom jeg sier jeg ikke er holy, da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Som det står skrevet tusen ganger tidligere i tråden, trenger du absolutt ikke å være holy for å heale i instanser fra 1 - 70. Jeg har healet samtlige non-heroics som shadow spec uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Holy trengs strengt tatt ikke før level 70 og heroic instances. Tilogmed da går det fint med shadowspecc om du har bra gear. Edit: jeg må lære meg å refreshe sidene før jeg poster. Endret 1. februar 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *In 2.4, Spell Haste will reduce the global cool down on spells, down to a minimum of 1 second. It won't apply to melee and ranged abilities though however. Yey, har ikke så mye hastegear ennå, men i hastegear har jeg 80 haste og 1248+dmg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ser bra ut, trenger bare å komme meg inn i BT/MH nå da, så jeg kan få tak i litt hastegear Dette gjør vel også Illidan-staffen bedre enn s03 mace + badge off hand (tror jeg). Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har starta en ny priest nå, på ny server og greier. Satser på å komme litt lenger med den enn med den forrige presten Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hehe, syns faktisk priest er en av de artigste klassene å levle! Før du spør: Ja, spirit tap er bra, ja spirit gear er bra, ja du kan heale low level (og 70) instancers med shadow spec. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Anbefaler alle å bruke itemrack og ha et helt spiritset og et shadowdamageset. Jeg equipa damagesettet med F1 og spiritsettet med F2. Syk manaregen under spirittap og syk damage når du dreper mob:) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bruker selv en blå boe staff med 50 spirit + en grønn wand med spirit. Er veldig fint når man blir innervatea/greier å få killing blow på adds. Har vel ca 1400 mp/5 når jeg blir innervatea. Foretrekker ClosetGnome over ItemRack selv though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå