Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, så jeg skal trene i tailoring? (det er vel det man lager cloth med? Har 200 silk cloth og 60 wool cloth i banken.)

Det heile kjem jo an på om du har muligheten til å få anna gear, og eventuelt ka du skal gjer med priest'n på 70. Skal en køyre pvp så er vel gjerne arenagear bedre. (dog det vil ta ei stund å få om en skal ha s3 =))

PvE så er dei setta en meget god start.

Lenke til kommentar

Ahh, specca akkurat healing for helga (ingen raids før søndag)! Trudde ikke gearet mitt ville være bra nok for heroics (disenchanta allt level 70 healing gearet i høst), men det fungerte overaskede bra.

Har 1200ish healing og 140mp/5 casting atm, i en hærlig blanding av pre-tbc gear (tier2 shoulders/bracers, aq20 quest-neck, ossirian-hansker, mindtap talisman og truefaith vestments), litt damage gear (eye of magtheridon, nathzerim mindblade, shadow-cloak of dalaran, og mana-tombs ringen), litt kara gear, buksene fra Solarian og Boots of the Long Road.

Satser på å få bytta det meste ut mot karazhan gear/rep-rewards i løpet av helga. Blir kanskje å farme Whitemend settet.

Healing som priest var i allefall artig igjenn, sist jeg heala på priesten (pre-tbc), kunne jeg ikke fordra det mot slutten. Er også mye artigere enn paladin-healing.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Da har jeg "rerollet" priest. Har ikke spillt aktivt på ett år eller noe, men jeg bestemte meg for å begynne igjen nå. Ny acc og greier. Så valget falt på priest denne gangen. Mainen har vært warrior før, også har jeg levelt en paladin opp et stykke også.

Er lvl 11 nå, og tenker på specc. Litt vanskelig å bestemme seg, har jo lyst til å kunne greie meg bra alene, men å kunne heale er jo ikke å forakte. Men foreløpig har jeg begynt på shadowtreet. Men jeg lurer litt på hvordan det er med diciplin, av en eller annen grunn tenkte jeg at kanskje det ville være noe som gjorde meg litt allsidig, men etter en kjapp titt så ble jeg ikke helt overbevist. Er det noen andre specc en shadow som funker for queste/grinde i lowlevel og gir deg fordeler med healing? Burde ikke ha noen problemer å heale på lowlevel, men bare tenker litt framover. Noen innspill? :p

Lenke til kommentar

*In 2.4, Spell Haste will reduce the global cool down on spells, down to a minimum of 1 second. It won't apply to melee and ranged abilities though however.

Yey, har ikke så mye hastegear ennå, men i hastegear har jeg 80 haste og 1248+dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...