Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Var veldig skeptisk på wand spec da jeg begynte med priest men speccet det etter 60 elns og fant ut at det eier ganske vilt, så jeg ville nu anbefale det.

Er utrolig bra mana-managment, shadow priests som suger mana ganske vilt.

Hold unna Shadow Power på shadow treet, crit på shadow priest er lowl.

Wand spec er ca like bra som bæsj. Går du oom er du ubruklig uansett. Gå for Unbreakable Will, uansett spec.

Shadow Power er kanskje ikke så bra når man hopper rundt i greens i Nagrand, men talentet blir bedre og bedre jo lenger inn i "endgame" man kommer. Med 4pc T6 kan man ikke unngå å specce 5/5 Shadow Power.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var veldig skeptisk på wand spec da jeg begynte med priest men speccet det etter 60 elns og fant ut at det eier ganske vilt, så jeg ville nu anbefale det.

Wand spec er ca like bra som bæsj. Går du oom er du ubruklig uansett. Gå for Unbreakable Will, uansett spec.

Shadow Power er kanskje ikke så bra når man hopper rundt i greens i Nagrand, men talentet blir bedre og bedre jo lenger inn i "endgame" man kommer. Med 4pc T6 kan man ikke unngå å specce 5/5 Shadow Power.

Ikkje på levling og vel?

Lenke til kommentar

Har du levlet priest?

Hvor mange hopper rundt med T6 sett?

Hva skal du med critical når du spammer dots og fyrer mind flay for det meste?

Hva skal du med Unbreakable Will når du levler?

Ja, man speccer ikke wand spec når man dinger 70 og skal respece, det er klart, men levling er noe annet. Shadow Priest er manakiller, kan ikke noe for det.

Du holder deg også mye lengre ut ved å wande mobben til døde etter 15-20% HP left enn å spamme Mind Flay eller mind blast for den saks skyld. (snakker om levling nå, ikke kara eller noe hardcore instances)

Men dette er nu min mening som jeg holder til, om du er villig til å bruke mer tid å drikke enn å drepe så værsego! ^^

Lenke til kommentar
Har du levlet priest?

Nei, aldri.

post-6072-1200919338_thumb.jpg

Hvor mange hopper rundt med T6 sett?

Ikke så veldig mange, men rundt SSC og TK begynner crit å bli ganske bra. Om man hater crit kan man gå for haste, men det krever mye mer komplisert itemization.

Hva skal du med critical når du spammer dots og fyrer mind flay for det meste?

Mind blast + Shadow Word: Death?

Hva skal du med Unbreakable Will når du levler?

Overleve eventuell PVP. Siterer:

Wand er kjedlig å levle med uansett (imo). Tar heller med meg et par stacks med vann.

Ja, man speccer ikke wand spec når man dinger 70 og skal respece, det er klart, men levling er noe annet. Shadow Priest er manakiller, kan ikke noe for det.

Du holder deg også mye lengre ut ved å wande mobben til døde etter 15-20% HP left enn å spamme Mind Flay eller mind blast for den saks skyld. (snakker om levling nå, ikke kara eller noe hardcore instances)

Hva mener du med "manakiller"? Om du spiller riktig skal det ikke være noe stort problem å holde mana oppe. Vær kritisk til spells du caster.

Men dette er nu min mening som jeg holder til, om du er villig til å bruke mer tid å drikke enn å drepe så værsego! ^^

Jaok. Jeg brukte ca 5-6 dager fra 60-70. Følte ikke at jeg brukte veldig mye tid på å drikke. Spirit Tap er en fin bil.

Lenke til kommentar

Spiller riktig?, dummeste jeg har hørt, skal du drepe så må du ut med spells = koster mer mana. Spirit tap er fin ting den og men du må bare innse at shadow priest suger mana, du legger nok mereke på det i høyere level også, f.eks karazhan.

SW:Death og Mind Blast bruker du selvfølgelig, men hvor mye er det lille critical verdt når du levler? Lite.

Eyh, så på characteren din, du har ikke noe Nagrand gear ser jeg, hvorfor ikke shadow power? (som du selv anbefaler)

Lenke til kommentar
Noken som har prøvd SW:D på Curator i evocation-fasen btw? ;)

Brukte sjøl wand i lvle fasen og syns egentlig det funka fint eg då, men det blir vel gjerne smak og behag. =)

Jah, kompisen min gjorde det, sto igjen med 500hp elns, men ga heftig Vampiric Embrace heal :p

Lenke til kommentar
Noken som har prøvd SW:D på Curator i evocation-fasen btw? ;)

Brukte sjøl wand i lvle fasen og syns egentlig det funka fint eg då, men det blir vel gjerne smak og behag. =)

nei, har prøvd swd med 51debuffs på netherspite, *swd dots you 25k ellernoe :<

Lenke til kommentar

Hei igjen, felles prester :tease:

Nå har jeg kommet meg til lvl 18, ergo går det sakte, men sikkert fremover. Har kommet på et par spørsmål jeg tenkte jeg skulle spørre dere lærde hoder om. Ettersom jeg kun har spilt melee-klasser før, har jeg dårlig peil på hvilke stats jeg skal gå etter på utstyr.

Jeg har vært så heldig og kommet over en del "+ spell dmg/hit" utstyr. Men, hva burde jeg ta - utstyr med spirit/int eller +spell?

Legger ved en lenke til profilen min, så ser dere hva jeg har per nå :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ar&n=Sharor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hei igjen, felles prester :tease:

Nå har jeg kommet meg til lvl 18, ergo går det sakte, men sikkert fremover. Har kommet på et par spørsmål jeg tenkte jeg skulle spørre dere lærde hoder om. Ettersom jeg kun har spilt melee-klasser før, har jeg dårlig peil på hvilke stats jeg skal gå etter på utstyr.

Jeg har vært så heldig og kommet over en del "+ spell dmg/hit" utstyr. Men, hva burde jeg ta - utstyr med spirit/int eller +spell?

Legger ved en lenke til profilen min, så ser dere hva jeg har per nå :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ar&n=Sharor

Selv har jeg mye +heal og mye stam. Har kun 19g, så må spare litt da dette er min første fil.. Lvl 28 nuh- med 1k honor og 50 marks til sammen. :)

EDIT: Ville også gått i dm for å skaffe en bedre wand. ;)

Her, her og her er mine cloth som gir healing.. Ligger faktisk med ganske mange blå iteams nå. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Skjønner, mind blast bruker mye mana, pleier å caste det ca. 2 ganger per. mobfight ellers wand og en mind flay, lite downtime, så ser ikke hva som er vitsen med 6 sec. mind blast i grinding. Det går sikkert raskere sånn sett, men da må man drikke oftere, noe som tar tid. Er i alle fall slik jeg gjør det nå.

Hvor mange poeng bør jeg putte i "Shadow Focus", tenker lvling, nesten ikke instancer? Er 5/5 for mye?

Endret av Oponzer
Lenke til kommentar

Quoter priestforumet på guildsia:

23/38 - Disc/Holy - Holy spec with imp Divine Spirit. Every 25 man raid should have one. Apart from the 23 points in discipline, it got the important talents in Holy, only missing a few points in Empovered Healing.

20/41 - Disc/Holy - Strong healing build, with all the good talents in the holy tree including CoH, and a bounch of good ones in the discipline tree, no Imp Divine Spirit, but thats not needed for every raider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...