Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Noen som gidder å sette opp en bra healing pve specc? beste jeg klarte å finne var http://www.wowhead.com/?talent=bxx00hZf0tIfrqV0Vox

 

Det speccet der er helt på trynet. ; )

 

Hvilket spec som er "best" kommer helt an på hvor langt man er i endgame.

 

For t4 content vil jeg anbefale en impDS spec som en god allrounder.

 

Denne specen holder så vidt inn i t5 content, men selv på de første bossene begynner CoH-speccet å vise sitt potensiale.

 

Dette er ett simpelthen fantastisk-spec når man får inn rutine med det. Fikk først øynene opp for hvor kraftig CoH er da vi begynte i Mount Hyjal og angrer bittert på at jeg ikke forandret speccet tidligere.

 

7000+hps etter Tidal Burst på Naj'entus sier vel sitt.. Jada, riktignok i warlock group, men allikevel! ;- )

 

 

CoH ble først verdt det i 2.3, og i noen tilfeller litt før. Den buffen CoH fikk i 2.3 var ganske stor, imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som gidder å sette opp en bra healing pve specc? beste jeg klarte å finne var http://www.wowhead.com/?talent=bxx00hZf0tIfrqV0Vox

 

Det speccet der er helt på trynet. ; )

 

Hvilket spec som er "best" kommer helt an på hvor langt man er i endgame.

 

For t4 content vil jeg anbefale en impDS spec som en god allrounder.

 

Denne specen holder så vidt inn i t5 content, men selv på de første bossene begynner CoH-speccet å vise sitt potensiale.

 

Dette er ett simpelthen fantastisk-spec når man får inn rutine med det. Fikk først øynene opp for hvor kraftig CoH er da vi begynte i Mount Hyjal og angrer bittert på at jeg ikke forandret speccet tidligere.

 

7000+hps etter Tidal Burst på Naj'entus sier vel sitt.. Jada, riktignok i warlock group, men allikevel! ;- )

 

 

CoH ble først verdt det i 2.3, og i noen tilfeller litt før. Den buffen CoH fikk i 2.3 var ganske stor, imo.

 

Det er bullshit spør du meg, iom. at jeg ikke har raidet etter 2.3 ble released utenom noen få runs igjennom ZA.

 

Lå på 2300+healing før 2.3 og merket lite til noen buff etter 2.3. Dog har jeg ikke regnet noe særlig på det eller, som sagt, raidet mye etter 2.3.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som gidder å sette opp en bra healing pve specc? beste jeg klarte å finne var http://www.wowhead.com/?talent=bxx00hZf0tIfrqV0Vox

 

Det speccet der er helt på trynet. ; )

 

Hvilket spec som er "best" kommer helt an på hvor langt man er i endgame.

 

For t4 content vil jeg anbefale en impDS spec som en god allrounder.

 

Denne specen holder så vidt inn i t5 content, men selv på de første bossene begynner CoH-speccet å vise sitt potensiale.

 

Dette er ett simpelthen fantastisk-spec når man får inn rutine med det. Fikk først øynene opp for hvor kraftig CoH er da vi begynte i Mount Hyjal og angrer bittert på at jeg ikke forandret speccet tidligere.

 

7000+hps etter Tidal Burst på Naj'entus sier vel sitt.. Jada, riktignok i warlock group, men allikevel! ;- )

 

 

CoH ble først verdt det i 2.3, og i noen tilfeller litt før. Den buffen CoH fikk i 2.3 var ganske stor, imo.

 

Det er bullshit spør du meg, iom. at jeg ikke har raidet etter 2.3 ble released utenom noen få runs igjennom ZA.

 

Lå på 2300+healing før 2.3 og merket lite til noen buff etter 2.3. Dog har jeg ikke regnet noe særlig på det eller, som sagt, raidet mye etter 2.3.

 

Buffen var vel større enn du merket, skal du se. Større coefficiency, mindre manacost, altså de to tingene CoH trengte.

Lenke til kommentar

Da har jeg healet i teams for første gang med priesten min. Gjorde ZF. Jeg er shadowspeccet akkurat nå så jeg var nok ikke så effektiv, men utrolig gøy å heale. Teamet mitt var en masse barnslige fjortisser også, så at jeg klarte å kose meg er jo et godt tegn. Passer godt til spillestilen min som til tider er litt lat (med warlocken i MC i gamle dager var det bare curse of shadow, shadowboltm, shadowbolt, shadowbolt.. HS PLEASE! HELE tiden, ble litt kjedelig).

 

Ser frem til å bli 70 med denne characteren. Sluttet nesten rett etter TBC kom ut og er skremmende hvor langt bak jeg har kommet nå.. Var i Shattrah på den gamle warlocken og så meg litt omkring, folk hadde jo kosteskaft som flying mounts! -_-

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...gos&n=Eyena

Endret av akarno
Lenke til kommentar
Da har jeg healet i teams for første gang med priesten min. Gjorde ZF. Jeg er shadowspeccet akkurat nå så jeg var nok ikke så effektiv, men utrolig gøy å heale. Teamet mitt var en masse barnslige fjortisser også, så at jeg klarte å kose meg er jo et godt tegn. Passer godt til spillestilen min som til tider er litt lat (med warlocken i MC i gamle dager var det bare curse of shadow, shadowboltm, shadowbolt, shadowbolt.. HS PLEASE! HELE tiden, ble litt kjedelig).

 

Ser frem til å bli 70 med denne characteren. Sluttet nesten rett etter TBC kom ut og er skremmende hvor langt bak jeg har kommet nå.. Var i Shattrah på den gamle warlocken og så meg litt omkring, folk hadde jo kosteskaft som flying mounts! -_-

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...gos&n=Eyena

 

 

de kosteskafta er ordentlig homo mount, ser ut som de har den stiverten med brann i rassen

Lenke til kommentar

Hellu,

 

etter en lang lang lang pause fra wow, har jeg nå fått litt av lysten tilbake. Har fra før en 70 hunter, men den er jeg luta lei av. Har nettopp startet meg en priest, og av den grunn er jeg her.

 

Jeg lurer på om jeg kan få noen tips og triks for og komme meg i gang. Tipper jeg burde gå kun for shadow tree så fort jeg når lvl 10? Er det noen ting jeg absolutt burde/ikke burde gjøre? Osv ..

 

På forhånd, takk for svar!

Endret av the Stig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ikke specc fade som vennen min klarte. :p '(PvP server)

 

Men nå er vi faktisk 3 stk server adminer fra gamer.no som spiller wow. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Så en Night Elf priest i dag i lvl 29. Han hadde en spell som så ut til å være instance som kom fra himmelen. Er i lvl 27, er det lvl 28 spell? Tok 200dmg over tid tror jeg.

 

EDIT: Fant ut at den var for night elf! :realmad:

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Var veldig skeptisk på wand spec da jeg begynte med priest men speccet det etter 60 elns og fant ut at det eier ganske vilt, så jeg ville nu anbefale det.

Er utrolig bra mana-managment, shadow priests som suger mana ganske vilt.

 

Hold unna Shadow Power på shadow treet, crit på shadow priest er lowl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...