Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er lvl 21 priest.

 

I lvl 29 skal jeg og en venn gå arena/bg sammen (Warlock). Problemet er bare at jeg aldri har spilt før, så veit ikke helt hva jeg skal specce.. Nå ligger jeg på dette, men hva skal jeg specce videre/ respecce?

 

Takk for hjelp. :)

 

EDIT: Og hva gjør fade?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Jeg er lvl 21 priest.

 

I lvl 29 skal jeg og en venn gå arena/bg sammen (Warlock). Problemet er bare at jeg aldri har spilt før, så veit ikke helt hva jeg skal specce.. Nå ligger jeg på dette, men hva skal jeg specce videre/ respecce?

 

Takk for hjelp. :)

 

EDIT: Og hva gjør fade?

 

Hva F skal du i arena på 29?.. Tjener du ingenting på.

 

Fade fjerner aggro, funker kun i PvE.

 

(Kan ikke se på speccen siden WoWHead er kranglete akkurat nå)

Lenke til kommentar
-mana cost er alltid greit. Vil si at imp fade < imp. blink. Dessverre har ikke mages nok poeng til å kunne ofre på imp. blink.

 

Den tieren av Arcane kommer alt det gode inn; PoM, 15% intellect, etc. Ting man vil ha.. Hadde det vært Tier 3 hadde det vært noe annet, dessverre.

Lenke til kommentar
Imp. blink burde flyttes. Arcane fortitude, anyone? :w00t:

 

Og revampes litt. Så sykt mye trash i Arcane.. Akkurat nå etter 2.3 er Fire mer viable for dps, selv i high-end, og Frost er det beste for PvP.. Man skulle tro at Arcane i allefall gav noe sånt som improved Evocation eller Improved Mana gems, etc. Ett anstendig support-tre er alt raiding mages har villet ha i lang tid.

Endret av Xint
Lenke til kommentar
Noen som gidder å sette opp en bra healing pve specc? beste jeg klarte å finne var http://www.wowhead.com/?talent=bxx00hZf0tIfrqV0Vox

 

Det speccet der er helt på trynet. ; )

 

Hvilket spec som er "best" kommer helt an på hvor langt man er i endgame.

 

For t4 content vil jeg anbefale en impDS spec som en god allrounder.

 

Denne specen holder så vidt inn i t5 content, men selv på de første bossene begynner CoH-speccet å vise sitt potensiale.

 

Dette er ett simpelthen fantastisk-spec når man får inn rutine med det. Fikk først øynene opp for hvor kraftig CoH er da vi begynte i Mount Hyjal og angrer bittert på at jeg ikke forandret speccet tidligere.

 

7000+hps etter Tidal Burst på Naj'entus sier vel sitt.. Jada, riktignok i warlock group, men allikevel! ;- )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Så jeg som spiller på Deathwing server, pvp, fungerer ikke fade på?

 

Altså vi spiller for morroskyld, ikke for honor, spesielt ikke når dette er min første fil.. Kan nesten ingen ting, så når jeg har fått denne i lvl 40-70(-80) skal jeg starte på en ny. Tror det blir warlock/paladin. Har spilt 10 dager trial kun, og 2 dager pay og kom fra lvl 16 til 21 i helga. Men om jeg skal skrive mitt spm på en annen måte:

 

Hva skal jeg specce, når jeg skal være shadow priest, med en warlock i lvl 29?

 

EDIT: Og jeg har en shadow wand(Blå - 20 damage per sekund) som jeg fikk i dm, men lurer på om den gjelder som det samme som en shadow spell gjør? Altså shadow spells kan stunne, kan denne wanden det også?

 

Har også 16g nå (Fikk 5g av en venn). Skal jeg spare disse, og heller bruke dem når jeg kommer i høyere lvl, eller skal jeg kjøpe god armor osv og heller være fattig? :p

 

EDIT2: Flere dumme stavefeil.. / Jeg kan for lite om wow feil.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Så jeg som spiller på Deathwing server, pvp, fungerer ikke fade på?

 

Altså vi spiller for morroskyld, ikke for hounor, spesielt ikke når dette er min første fil.. Kan nesten ingen ting, så når jeg har fått denne i lvl 40-70(-80) skal jeg starte på en ny. Tror det blir warlock/paladin. Har spilt 10 dager trial kun, og 2 dager pay og kom fra lvl 16 til 21 i helga. Men om jeg skal skrive mitt spm på en annen måte:

 

Hva skal jeg specce, når jeg skal være shadow priest, med en warlock i lvl 29?

 

EDIT: Og jeg har en shadow wand(Blå - 20 damage per sekund) som jeg fikk i dm, men lurer på om den gjelder som det samme som en shadow spell gjør? Altså shadow spells kan stunne, kan denne wanden det også?

 

Har også 16g nå (Fikk 5g av en venn). Skal jeg spare disse, og heller bruke dem når jeg kommer i høyere lvl, eller skal jeg kjøpe god armor osv og heller være fattig? :p

 

Wanden kan ikke stunne nei.

 

Sånn påsiden: En kamerat hadde 700g på en lvl 36 char, han har 1200g nå på lvl 52.

Snakker vi auctioneer hore? jaaaa :p

Lenke til kommentar
Noen som gidder å sette opp en bra healing pve specc? beste jeg klarte å finne var http://www.wowhead.com/?talent=bxx00hZf0tIfrqV0Vox

 

Det speccet der er helt på trynet. ; )

 

Hvilket spec som er "best" kommer helt an på hvor langt man er i endgame.

 

For t4 content vil jeg anbefale en impDS spec som en god allrounder.

 

Denne specen holder så vidt inn i t5 content, men selv på de første bossene begynner CoH-speccet å vise sitt potensiale.

 

Dette er ett simpelthen fantastisk-spec når man får inn rutine med det. Fikk først øynene opp for hvor kraftig CoH er da vi begynte i Mount Hyjal og angrer bittert på at jeg ikke forandret speccet tidligere.

 

7000+hps etter Tidal Burst på Naj'entus sier vel sitt.. Jada, riktignok i warlock group, men allikevel! ;- )

Okey =)

Regner ikke med vi kommer lengre enn Gruul, så da går jeg for den første speccen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...