Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er mange som mobber shadoeprester med crafted gear som søker i deres guild osv.

Jeg synnes dere burde være glade for al folk gidder å mekke gearet og geare seg opp før raiding.

20 januar når 10 spillere sto i kara så var det ikke 10 klasser i full crafter epic som sto der.

Tanks dukker alltid opp i blues 5man og hunters har craftet en chest , rogues har fått nye hands fra lw mens shadowpriest, mage, lock, priest har skaffet seg 6-8 craftedepic.

 

Bilde 1 Arca pug med craftedepic sp

Bilde 2 Kara run upp til cureator , lik damage som en SP som er i BT farm guild

(her ser man også at noen mobs er imune mot spells så melee tar teten og aoe klassene går over sp)

Bilde 3 helt Shadowlab run pug hvor sp bruker masse mc på melee og dpser ca 60% nuke

 

MQ her har alltså craftet gearet sitt og de andre har ikke på bilde 1 og 3.

 

dm3fu1.jpg

 

Selv om man clearer BT 20 ganger så går man fortsatt rundt med crafted boots som shadowcaster osv så det er ikke så dårlig gear.

Endret av War
Lenke til kommentar
Ser det er mange som mobber shadoeprester med crafted gear som søker i deres guild osv.

Jeg synnes dere burde være glade for al folk gidder å mekke gearet og geare seg opp før raiding.

20 januar når 10 spillere sto i kara så var det ikke 10 klasser i full crafter epic som sto der.

Tanks dukker alltid opp i blues 5man og hunters har craftet en chest , rogues har fått nye hands fra lw mens shadowpriest, mage, lock, priest har skaffet seg 6-8 craftedepic.

 

Bilde 1 Arca pug med craftedepic sp

Bilde 2 Kara run upp til cureator , lik damage som en SP som er i BT farm guild

(her ser man også at noen mobs er imune mot spells så melee tar teten og aoe klassene går over sp)

Bilde 3 helt Shadowlab run pug hvor sp bruker masse mc på melee og dpser ca 60% nuke

 

MQ her har alltså craftet gearet sitt og de andre har ikke på bilde 1 og 3.

 

dm3fu1.jpg

 

Selv om man clearer BT 20 ganger så går man fortsatt rundt med crafted boots som shadowcaster osv så det er ikke så dårlig gear.

 

Bah, gi de der screenene i SWStats, er du snill. DamageMeters er en elendig måte å måle sånt på. Recount eller SWStats, or it didn't happen.

 

Grunnen til at crafted players blir mobba når de søker seg inn i 25man guilds er for at deres gear beviser ingenting. Det beviser at de har farmet / e-bayed gull for å skaffe seg anstendige items som de tror at holder. Jeg ville heller tatt inn en KZ/ZA gearet SP med 100 mindre shadow damage enn en SP med full crafted.

 

Hvorfor? For da har han i allefall gjort noe sammen med andre players og fungert nogen lunde i ett raid for å få epicene.

Lenke til kommentar

nja , selv om man hadde lootet fra za og ssc osv så ville man jo tatt på dette gearet uansett om det var bedre. Dev viser jo også at za geared damageren ikke gidder å crafte gear for å øke dpsen men venter på mer loot.

Man kan jo bare spørre om erfaring da og evt sjekke i guilds vedkommende raidet i.

Jeg har alle 3 printscren i full str bare , riktig stilt inn og synkronisert så viser de ganske bra i 10man.

Lenke til kommentar
nja , selv om man hadde lootet fra za og ssc osv så ville man jo tatt på dette gearet uansett om det var bedre. Dev viser jo også at za geared damageren ikke gidder å crafte gear for å øke dpsen men venter på mer loot.

Man kan jo bare spørre om erfaring da og evt sjekke i guilds vedkommende raidet i.

Jeg har alle 3 printscren i full str bare , riktig stilt inn og synkronisert så viser de ganske bra i 10man.

 

Syncer DamageMeters? o,O Og det er mer status av raidloot enn det er av crafted uansett hvordan du ser på det ^^,

Lenke til kommentar

Kjenner flere som har (t5,5) engeneering head som bruker t4 osv pga dem må vise at dem faktisk har drept en boss.

Også mange som har på lvl 60 epic trinkets for at alt skal være epic osv.

 

Om man crafter og har alt heroic badge gearet man kan ha så er det mye av det som er av god kvalitet og noen av dem man bruker helt til lvl 80 pakken kommer uansett hvor mye bt man farmer.

Er enig med at spillere kan ebaye og dårlige spillere kan skaffe full god epic uten å ha satt en fot i et raid

men gode spillere som raider masse burde ikke pga det velge det nest beste for å vise at man er en raider.

Blir litt mor mye ego meg , meg og så meg selv isteden for tenke på total dmg for hele raidet.

post-64596-1198155667_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kjenner flere som har (t5,5) engeneering head som bruker t4 osv pga dem må vise at dem faktisk har drept en boss.

Også mange som har på lvl 60 epic trinkets for at alt skal være epic osv.

 

Om man crafter og har alt heroic badge gearet man kan ha så er det mye av det som er av god kvalitet og noen av dem man bruker helt til lvl 80 pakken kommer uansett hvor mye bt man farmer.

Er enig med at spillere kan ebaye og dårlige spillere kan skaffe full god epic uten å ha satt en fot i et raid

men gode spillere som raider masse burde ikke pga det velge det nest beste for å vise at man er en raider.

Blir litt mor mye ego meg , meg og så meg selv isteden for tenke på total dmg for hele raidet.

 

Syncer kun med andre som bruker DamageMeter, og det gjør jo ingen:P Bytt til SWStats / Recount, de er mer presise uansett :)

Lenke til kommentar
Slutta helt med damagemeters jeg. Gjør en så god jobb jeg kan, så får resultatet være som det er.

Det er alltid noen i guildet som bruker SWStats på encounters uansett. WWS slår uansett alle damagemeters.

 

Bruker da ikke WWS i 5mans ^^,

 

Jeg er uansett enig i at damage meters ikke har noe spess å si, bare jobben blir gjort og at musa blir til en fin sånn skinnende sekk når man beveger den over bossen.

Lenke til kommentar

damage meters kan være greit av og til. Hvis du f.eks er en mage og ser at du ligger langt under en annen mage som har omtrent samme gear. Da vet du at du gjør noe feil.

 

Problemet med damage meters, og spesielt i pugs, er at enkelte blir besatte på å komme på topp. Dette fører til at de over-nuker og får aggro.

 

Jeg bruker dog ikke damage meter siden jeg er holy priest. Bruker ikke healing meter heller, siden det da handler mer om smart healing og ikke mye healing.

Lenke til kommentar

Hmm, skal rerolle til alliance nå. Tenker da på en priest, men er veldig usikker på rase. Står mellom nelf og dwarf. Kommer stort sett til å pvp/world pvp. Tenker da på at shadow meld kan være nyttig. Elune's grace og star shards virker også veldig bra for å få litt mer dmg. Så har vi dwarf med sin racial stun og instant healing spell,samt stone form. Kommer til å være shadow, for å lvle, og evt. bytta til disc. Klarer ikke å bestemme meg. Nå som alle har fear ward, er kanskje night elf best til det jeg vil? Tenker kun racial skills nå, ikke utseende

Endret av Oponzer
Lenke til kommentar
Hmm, skal rerolle til alliance nå. Tenker da på en priest, men er veldig usikker på rase. Står mellom nelf og dwarf. Kommer stort sett til å pvp/world pvp. Tenker da på at shadow meld kan være nyttig. Elune's grace og star shards virker også veldig bra for å få litt mer dmg. Så har vi dwarf med sin racial stun og instant healing spell. Kommer til å være shadow, for å lvle, og evt. bytta til disc. Klarer ikke å bestemme meg. Nå som alle har fear ward, er kanskje night elf best til det jeg vil? Tenker kun racial skills nå, ikke utseende

 

Draenei er jo genialt. Symbol of Hope er ett fantastisk racial, pluss Chastice til PvP.

Lenke til kommentar

Hmm, virka nå ikke så verst det. Hva med dwarf og stone form? Virker genialt mot warriors og rogues, slik at de ikke kan kite deg med crippling poison. Er nelf også, som nevtn, med shadow meld, ville vært veldig moro å hatt. Shadow melde og plutselig heale noen uten at horde har lagt merke til meg, eller som defence i bgs.

Endret av Oponzer
Lenke til kommentar
Hmm, virka nå ikke så verst det. Hva med dwarf og stone form? Virker genialt mot warriors og rogues, slik at de ikke kan kite deg med crippling poison. Er nelf også, som nevtn, med shadow meld, ville vært veldig moro å hatt. Shadow melde og plutselig heale noen uten at horde har lagt merke til meg, eller som defence i bgs.

 

Shadowmeld er piss, brukes kun når man skal drikke i arena eller være feig i world PvP. Kan kjøpe deg ett par sekunders frihet, that's that.

Lenke til kommentar
Hmm, skal rerolle til alliance nå. Tenker da på en priest, men er veldig usikker på rase. Står mellom nelf og dwarf. Kommer stort sett til å pvp/world pvp. Tenker da på at shadow meld kan være nyttig. Elune's grace og star shards virker også veldig bra for å få litt mer dmg. Så har vi dwarf med sin racial stun og instant healing spell. Kommer til å være shadow, for å lvle, og evt. bytta til disc. Klarer ikke å bestemme meg. Nå som alle har fear ward, er kanskje night elf best til det jeg vil? Tenker kun racial skills nå, ikke utseende

 

Draenei er jo genialt. Symbol of Hope er ett fantastisk racial, pluss Chastice til PvP.

 

Chastice har også dwarf...berre sånn for å ha sagt det =)

Lenke til kommentar
Hmm, skal rerolle til alliance nå. Tenker da på en priest, men er veldig usikker på rase. Står mellom nelf og dwarf. Kommer stort sett til å pvp/world pvp. Tenker da på at shadow meld kan være nyttig. Elune's grace og star shards virker også veldig bra for å få litt mer dmg. Så har vi dwarf med sin racial stun og instant healing spell. Kommer til å være shadow, for å lvle, og evt. bytta til disc. Klarer ikke å bestemme meg. Nå som alle har fear ward, er kanskje night elf best til det jeg vil? Tenker kun racial skills nå, ikke utseende

 

Draenei er jo genialt. Symbol of Hope er ett fantastisk racial, pluss Chastice til PvP.

 

Chastice har også dwarf...berre sånn for å ha sagt det =)

 

Symbol of Hope, 1% hit og en HoT vs. Desperate Prayer og Stoneform.. Smak og behag. Draenei ser jo 900 ganger bedre ut, da. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...