Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har et forslag på Disc/holy specc til en priest i et 3v3 arena team, med Mage/pala/Priest setup hvor vi satser på mana burns til enten healer/dps er oom så bra drepe de sakte?

Skal ha høy survival og effektiv kjapp healing/shield/hots.

Tenkte noe sånn som dette, noen meninger? ->Clicky<-

Nesten den samme speccen som jeg har, men jeg ville helt klart fått med meg Divine Fury, og droppa blessed recovery/inspiration. Da har du en mulighet til å kjøre instances i tillegg, og jeg bruker ofte greater heal i arena også.

 

Har aldri følt behovet for focused power heller i 3vs3, ville heller hatt 5/5 i mental agility.

Lenke til kommentar

[emo]

Begynner å bli ganske fortvila nå, siden det virker som om det ikke finnes shadow priests på servern vår som har peiling på priest klassen i det hele tatt. (bortsett fra de som allerede er i gode guilds). Altså, nå som man nermest får epics med en gang man aktiverer kontoen sin (tailor epics, bg epics, arena epics og karazhan er ganske pugable nå), så skulle man tro at det fantes shadow priests som faktisk tok seg bryet ved å skaffe gear? og i alle fall finne fram til en decent pve spec, samt finne ut hvordan stats som er verd noe.

 

Av 20+ shadow priest applications det siste halvåret, har det vært 2 som har hatt en skikkelig build og bra pre-raid gear (altså 1000+ +shadow). Mens resten har vært lolpriests med 500+ shadow 30% spell crit og 61 poeng i shadow.

[/emo]

 

Sigh, noen andre som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar

åååå dilema

A peak server flyttet jeg shadowpresten til ca 1000 spelldamage klar for hyjal raiding.

På Arathor har jeg heal presten 1934+healing og full s2+ arena gear klar for hyjal.

Sier seg selv at man ikke kan raide med begge , dps er vel mindre stress VS healing regner jeg med.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen som har et forslag på Disc/holy specc til en priest i et 3v3 arena team, med Mage/pala/Priest setup hvor vi satser på mana burns til enten healer/dps er oom så bra drepe de sakte?

Skal ha høy survival og effektiv kjapp healing/shield/hots.

Tenkte noe sånn som dette, noen meninger? ->Clicky<-

 

Har du en link til gearet ditt, så kan jeg fikse deg en spec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...