Lycantrophe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 To racials hver. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Stikk til trainer. åfyfaen :!: fearward måtte det gjøres en quest for og få på lvl 20 hvis jeg ikke husker feil så ganske logisk egentlig. tenkte rett og slett ikke så langt Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Shadowpriest eier indeed!Begynner å like min veldig nå Shadow er vel mer en PvE spec... i pvp er den for svak. Eneste CC er en fear på cooldown som kan elimineres med trinket/WotF/resist/CoS. Og man har null mulighet til å takle andre klasser sine triks og fanterier. Det er nesten som Warlock før de fikk Deathcoil, få spilte dem fordi de hadde vanskeligheter med å få andre klasser bort fra seg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For svak? Med godt pvp-gear har man opp mot 50% damage reduction mot melee, et skjold som absorberer opp mot 2000 skade, 50% slow, fear med 23 sekunders cooldown med S3-hanskene og talents, mulighet til å fjerne magic effects hos andre og seg selv, 5% sjanse til å stunne og muligheten til å heale seg om det blir for brutalt. De er riktignok for lette å burste ned i 2vs2, men i 5vs5 er de er uvurderlig ressurs. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For svak? Med godt pvp-gear har man opp mot 50% damage reduction mot melee, et skjold som absorberer opp mot 2000 skade, 50% slow, fear med 23 sekunders cooldown med S3-hanskene og talents, mulighet til å fjerne magic effects hos andre og seg selv, 5% sjanse til å stunne og muligheten til å heale seg om det blir for brutalt. De er riktignok for lette å burste ned i 2vs2, men i 5vs5 er de er uvurderlig ressurs. Ja, shadow er ikke svak i PvP. Tingen er vell at shadow var utrolig bra i 1on1 før TBC. Nå når de ikke er like dominerende lengre, synes folk at de er svake. De er ikke det, de er bare ikke like overpowered lengre. I 5vs5 er de utrolig sterke. Disc/holy er også utrolig bra. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 De er ikke det, de er bare ikke like overpowered lengre. Nei, nå er de underpowered. Hver klasse har fått sin buff siden TBC, bare ikke Shadowpriests. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) For svak? Med godt pvp-gear har man opp mot 50% damage reduction mot melee, et skjold som absorberer opp mot 2000 skade, 50% slow, fear med 23 sekunders cooldown med S3-hanskene og talents, mulighet til å fjerne magic effects hos andre og seg selv, 5% sjanse til å stunne og muligheten til å heale seg om det blir for brutalt. De er riktignok for lette å burste ned i 2vs2, men i 5vs5 er de er uvurderlig ressurs. Enn om den andre klassen du møter har like bra pvp-gear? Hvem vinner da? 50% damage reduction + shield: Når andre kan hamre så mye de vil på deg, hjelper ikke dette stort. Skjoldet er borte med ett slag. 50% slow som gjøres med en Mind Flay som har dårlig dmg, er channeled og har kort rekkevidde, impressive. Som om dette skal være noe stort hinder. Hørt om Sprint f.eks? Fear ja... innen du har fått ned cooldown på den er du dau. Den ene sjansen vi har til å feare er bare waste. Og alle har da vel ikke S3-hanskene eh? Dispel... Unstable affliction crits you for 9000 5% stun er for lite. Bortkastede talent points. Healing kan lett avbrytes. Man klarer heller ikke å outheale dmg. Sjekk forøvrig ut http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...04462&sid=1 Jada folk klager sikkert helt uten grunn. Endret 7. desember 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Spiller selv med en shadowpriest i 2v2. Syns det er artig det, men shadowpriesten blir ofte nuka ned på 1-2-3 :/ Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For svak? Med godt pvp-gear har man opp mot 50% damage reduction mot melee, et skjold som absorberer opp mot 2000 skade, 50% slow, fear med 23 sekunders cooldown med S3-hanskene og talents, mulighet til å fjerne magic effects hos andre og seg selv, 5% sjanse til å stunne og muligheten til å heale seg om det blir for brutalt. De er riktignok for lette å burste ned i 2vs2, men i 5vs5 er de er uvurderlig ressurs. Enn om den andre klassen du møter har like bra pvp-gear? Hvem vinner da? 50% damage reduction + shield: Når andre kan hamre så mye de vil på deg, hjelper ikke dette stort. Skjoldet er borte med ett slag. 50% slow som gjøres med en Mind Flay som har dårlig dmg, er channeled og har kort rekkevidde, impressive. Som om dette skal være noe stort hinder. Hørt om Sprint f.eks? Fear ja... innen du har fått ned cooldown på den er du dau. Den ene sjansen vi har til å feare er bare waste. Og alle har da vel ikke S3-hanskene eh? Dispel... Unstable affliction crits you for 9000 5% stun er for lite. Bortkastede talent points. Healing kan lett avbrytes. Man klarer heller ikke å outheale dmg. Sjekk forøvrig ut http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...04462&sid=1 Jada folk klager sikkert helt uten grunn. Er du shadow priest? For det første, Unstable affli crits you, det er ganske så korekt, men hvis du er dum nok til å dispelle unstable affli så er du en komplett idiot. Personlig er jeg holy priest atm, shadow priest er gode i 3v3 og 5v5. Har de skikkelig pvp gear så blir det ikke nuket ned så lett heller, og det har ganske grei dmg. De er ikke imba i pvp, men de er slett ikke dårlige. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har en prest på level 64 atm. Er for tiden holy og instance levler, men lurer på hva som går fortest av å queste eller instance levle. Regner med at det er questing som går fortest, men lurer på hvor stor forskjellen er, er jo alltid greit å instance levle å få seg venner mens man levler. Har fått greit healing gear (ca. 700+heal) så lurer på om jeg skal specce shadow ettersom jeg tror det skulle gå greit å heale med shadow spec og greit healing gear. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Alle med en SP må jo vere enige i at det som trenger nerf er locks vel? Edit: la meg gjerne grunngi det her og. Dei deler litt av skaden med pet'en sin (30 % var det det?) Dei har alltid 3-4k meir liv enn andre clothies. (Eg føler alltid det i alle fall =P) X antall fears, + dots. Altså...det tåler meir enn noke (klassen tanker til og med ^^) og i tillegg så skader det meir enn noken anna klasse. Eg rekner ikkje med SP kjem til å få noke buff, fordi SP hevder seg godt i damage PvE, Men locks ligger alltid øverst på damagemeter. Og det klarer dei fint uten å gjer noke heile tida. Skremmande =) Endret 7. desember 2007 av Whiteshit Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du har ikke peiling på warlocks har du vel? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Derfor han spiller shadowpriest. :!: Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Uff, det skulle ikke kommet ut så frekt. Men tingen er at Shadowpriest og warlock bør ikke sammenlignes for mye. Spriest er jo support/dps PvE. Skal ikke være bastant på noe jeg ikke har mye kunnskap om, men det virker som om Disc- og holytreene er mere egnet for pvp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel, han kan ikke forvente å kunne fôre alle med hp/mana og samtidig ha best dps og være best i pvp. :> Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I guildet mitt knuser jeg alltid Warlocks, som oftest meg, roguene og en av magene som ligger på topp. Har alltid topp 5 på damage så lenge bossen ikke inkl. AoE. Vel, sett en shadowpriest med pvp gear opp mot en annen class med samme pvp gear, du blir lett eid for det. Shadowpriest er med raiding spec nå for tiden, ikke som det var før. Jeg respeccer Disc/Holy når jeg skal gjøre pvp, mye kjekkere og du kan gjøre mye mer nytte for deg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du har ikke peiling på warlocks har du vel? Det stemmer fullstendig ja Men all points aside. La oss ta en hypotetisk undersøkelse her...om du fikk velge ka klasse som trengte nerf neste patch, ka ville valget ditt ha falt på? Det må da vere lov å trolle litt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) For svak? Med godt pvp-gear har man opp mot 50% damage reduction mot melee, et skjold som absorberer opp mot 2000 skade, 50% slow, fear med 23 sekunders cooldown med S3-hanskene og talents, mulighet til å fjerne magic effects hos andre og seg selv, 5% sjanse til å stunne og muligheten til å heale seg om det blir for brutalt. De er riktignok for lette å burste ned i 2vs2, men i 5vs5 er de er uvurderlig ressurs. Enn om den andre klassen du møter har like bra pvp-gear? Hvem vinner da? 50% damage reduction + shield: Når andre kan hamre så mye de vil på deg, hjelper ikke dette stort. Skjoldet er borte med ett slag. 50% slow som gjøres med en Mind Flay som har dårlig dmg, er channeled og har kort rekkevidde, impressive. Som om dette skal være noe stort hinder. Hørt om Sprint f.eks? Fear ja... innen du har fått ned cooldown på den er du dau. Den ene sjansen vi har til å feare er bare waste. Og alle har da vel ikke S3-hanskene eh? Dispel... Unstable affliction crits you for 9000 5% stun er for lite. Bortkastede talent points. Healing kan lett avbrytes. Man klarer heller ikke å outheale dmg. Sjekk forøvrig ut http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...04462&sid=1 Jada folk klager sikkert helt uten grunn. Du tar utgangspunkt i de to beste klassene i 1vs1 PvP nå, warlock og rogue. Jeg tror du bør lese litt mer om stein - papir - saks-fenomenet World of Warcrafts PvP er basert på. Forventer du som damage-spec å kunne outheale skade? Fear -> hopp ned fra brua / still deg bak pillar / still deg bak crypt og heal deg opp. Spiller du bare mot affliction locks? Mind flay har absolutt ikke dårlig skade hvis man stacker de to (evt. tre) DoT-ene oppå, koster omtrent null mana og holder fienden på god avstand når det er ønskelig å bruke det. 5% stun for lite? Hva mener du det skulle ha vært? Du har et helt urealistisk syn på presteklassen, og det virker som om du prøver å bortforklare egen inkompetanse med krav det er null grunnlag for å stille. Jeg har absolutt ikke noe problem i noen av de tre arena-kategoriene, ligger omtrent alltid på topp på killing blows og topp 3 på damage done i BGs og tar som regel klasser som warrior, frost mage og enhancement shammy (med kreativ silencing) lekende lett 1on1. De fleste prestene som bryr seg om PvP vil ha S3-hanskene etter hvert uansett, og du mener at 50% damage reduction og skjold ikke hjelper? Herregud, dra hodet opp av sanda. Endret 7. desember 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I guildet mitt knuser jeg alltid Warlocks, som oftest meg, roguene og en av magene som ligger på topp. Har alltid topp 5 på damage så lenge bossen ikke inkl. AoE. Vel, sett en shadowpriest med pvp gear opp mot en annen class med samme pvp gear, du blir lett eid for det. Shadowpriest er med raiding spec nå for tiden, ikke som det var før. Jeg respeccer Disc/Holy når jeg skal gjøre pvp, mye kjekkere og du kan gjøre mye mer nytte for deg. Problemet er at man ikke lenger kan sammenligne DPS på bosser, soden på enkelte bosser har hver og en sin spesille rolle som gjør at man ikke kan nuke og yte 100% damage. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du tar utgangspunkt i de to beste klassene i 1vs1 PvP nå, warlock og rogue. Jeg tror du bør lese litt mer om stein - papir - saks-fenomenet World of Warcrafts PvP er basert på. Forventer du som damage-spec å kunne outheale skade? Fear -> hopp ned fra brua / still deg bak pillar / still deg bak crypt og heal deg opp. Spiller du bare mot affliction locks? Mind flay har absolutt ikke dårlig skade hvis man stacker de to (evt. tre) DoT-ene oppå, koster omtrent null mana og holder fienden på god avstand når det er ønskelig å bruke det. 5% stun for lite? Hva mener du det skulle ha vært? Du har et helt urealistisk syn på presteklassen, og det virker som om du prøver å bortforklare egen inkompetanse med krav det er null grunnlag for å stille. Jeg har absolutt ikke noe problem i noen av de tre arena-kategoriene, ligger omtrent alltid på topp på killing blows og topp 3 på damage done i BGs og tar som regel klasser som warrior, frost mage og enhancement shammy (med kreativ silencing) lekende lett 1on1. En del av kampen for å få sin klasse bedre må være å sammenlikne med de beste klassene, ser ikke helt grunnen for å gå etter de som ligger i midtsjiktet. Om man vil bli stjerne bør ikke forbildet være Idol-Sandra f.eks. Stein/papir/saks sa du? Regner med at du ikke teller med Warlocks og Rogues da. Er enig i at healing er greit i arena, men Pvp handler ikke bare om det. Jeg for min del synes world pvp er artigst. Da er ikke Shadowpriest den lureste klassen akkurat... Mind Flay ja... ok, kan strekke meg til at den gjør brukbar skade Men det er for kort rekkevidde, og den er channeled shadow dmg slik at man lett kan få en lockout mot seg. Sannsynligvis kan du bare få brukt den èn gang også, siden det finnes tilnærmet null muligheter å komme seg bort fra en melee-klasse. 10% stun ville vært fint. Ikke så alt for mye å be om når klassen ligger nede i sumpa. Jeg har absolutt ikke noe problem i noen av de tre arena-kategoriene [...] Other classes make you shine. De fleste prestene som bryr seg om PvP vil ha S3-hanskene etter hvert uansett, og du mener at 50% damage reduction og skjold ikke hjelper? Herregud, dra hodet opp av sanda. Man kan jo bry seg om pvp uten å kjøre Arena? Da får man IKKE disse berømte hanskene dine. Og joda, dmg red. og shield hjelper nok, de gir deg sikkert litt lengre tid å leve før du er dau... Ang. Mind Flay (fra US WoW forums): Mind Flay: - Can't crit' - Eats full spell pushback - 3 second cast time - Has a bad coefficient - Very short range - Base is mitigated by resilience - Is on our primary spell school - Snare only as long as the duration - Doesn't destroy totems ("Immune") - Druids can shift out of the damage - Causes additional threat (thanks to the snare GG) - For the purposes of game mechanics is a single "tick" with all its drawbacks (See Arcane Missiles for an example of the opposite) - Is a talent - Has a big "I'M OVER HERE!" graphic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå