StarGazer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Åssen er shadow priests i pvp nå?Er de fremdeles noe tess? Eller er det kun healbots de duger til ? Hva med 2vs2 og 3vs3 ? kommer sikkert til å spille med en rogue i 2vs2. Noen tips ? Har noen veteran healing pieces allerede, er litt surt at du må ha 2 sett gear for priests i pvp. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 spriest funker ypperlig med rogue :o Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 som perst bør du nå også vurdere om det er verd å gi opp shadow talenter for pain suppression, en ability som ble umåtelig buffet i 2.3 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Begynte å leke med en Priest. Er moro og nytt for meg. Men er ny til klassen. Er det noen som kan gi meg forslag til hvordan talents jeg burde ta nesten lvl for lvl? ikke bare en ferdig utfylt til 70:) er lvl 20 atm. Så er ikke veldig viktig. Men med den nye patchen går det nok kjappere etterhvert. Til nå har er jeg full shadow. Men noen poeng i Spirit tap etc du må satse på shadow -spirit tap -shadow focus -mind flay -imp. mind blast -shadow weaving / reach -og vampiric embrace. og når du får shadowform åpner azeroth seg for deg noe i den rekkefølgen da har du en grei levlespecc til du kommer til ca lvl 40 Endret 19. november 2007 av Flacid Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Siden du har 1 spell som kan critte of 2 på 70 så gå for spelldamage og ikke spellcrit. Ikke shield og wand i 5 min pr mob, bruk full nuke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 skal du i arena med priest, for all del specc DICIPLINE! det tar lett knekken på rogues som kommer og stapper en useligge lommekniven sin bak i rompa di. Har ikke sett det, men har blizz fjernet imp mass dispell som dispeller palas buble? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Man må ikke ha improved mass dispel for å fjerne pala-boblene, og det er ikke fjernet. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke shield og wand i 5 min pr mob, bruk full nuke. Og vips, så bruker du halve tiden din på å drikke. Ingen som snakker om at man skal wande en mob til døde, men at man bytter til wand noen få sekunder før han dør av dots ser jeg på som lite problematisk. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg har testet wand og uten , uansett hvordan man gjør det så går det fortere uten. Nå står jeg heller ikke å venter på dots to finish har moben 10% igjen med dots på før jeg fikk word death så slang jeg på mindbalst. Får uansett mana og evt hp igjen av mb (når man får vt) og tar man tiden på all wanding man gjør blir det mye mana man kunne ha drukket. Og mens jeg drikker sjekker jeg quest/ rydder i baggen. Går også for spelldamage og ikke int som jeg ser mange gjør så har ikke så mye å drikke opp. 11 dager played 1-67.5 med 375 tailoring 375 mineing mye ah og mange gnome dm boost. Har ikke full wandskill enda^^ Endret 19. november 2007 av War Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Riktig, man må finne en balanse, og det tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er godt over et år siden jeg sluttet å lese War sine innlegg, og når jeg først begynner på igjen så blir jeg påminnet hvorfor. Å ikke bruke wand i det heletatt er bare idioti og unødvendig bruk av mana. Wand er en flott måte å komme seg ut av FSR på før spirit tap slår inn. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Å wande er en utrolig kjedlig måte å levle på også. Jeg foretrekker også full nuke, eventuellt chain-dotting av flere mobs når jeg grinder. Vann er til for å brukes. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Grunnen til at jeg skrev det er alle presten jeg har sett rundt (shield) wnad wand wand wand lvl 30 reroll OMFG pries zuxx!! so boring and slow to lvl!ffs 12-13 dager fra 1-70 med 375 i 2 professions er ikke mye tid solo play Gidder ikke wande for å spare mana når man taper tid og de 150skade wanden gjør veier ikke om MB En mob harigjen 1700hp MB 323 mana 1700dps 1,5 sec Wand i 1700 dps med ca 2 sek pr treff blir ca 18-20 sec reduseret til 10 sec om man har dotts på Drikke mana for å gjennoprette MB wasten tar 1,5 sek dvs 8-9 sec tap. Jeg prøver dette nå med wanding på alle slags HP på 10 og 10 mobs og full nuke vinner. Endret 19. november 2007 av War Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Shield, VT, SWP, Mind Flay (muligens en MF til) og wand til moben er nede. Slik grindet jeg. Grinding er kjedelig, uansett hvordan man gjør det blir det kjedelig å drepe 200 mobs på samme måte. Men med denne måten gikk det fortest og dermed raskere ferdig med grindinga. EDIT: Typo Endret 20. november 2007 av MrSifter Lenke til kommentar
War Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Snek inn error. Bruker shield. VT swp mb mfmf mb/swd ca 10sec pr mob sparer også shieldet til 2 mobs.i alle fall om man tar shield etter første mb når man alikevel har en global cd. Endret 20. november 2007 av War Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Shield - mb - mf - wand personlig. VE på hver 4 -5 mob for å få opp HP uten å gå ut av shadowform. Trengte aldri å bruke VT til levling, og hadde null problem med tempoet. Fikk også langt større utbytte av spirit tap siden jeg var utenfor FSR når den ble aktivert, og gjorde såpass mye skade med wand spec at det var null vits å måtte drikke når jeg alltid hadde nok mana til å drepe mobs på 10 - 15 sekunder. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg shielder aldri, VE-> mb-mf(mf)-> swd og ve før mb etter et par mobs, eller en swd som ikke dreper mobben. Pleier å bruke bandage også, istedenfor å kaste opp VE :o Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Grinde-rutiner har blitt diskutert annenhver side i denne tråden, er ganske meningsløst å finne en "beste" grinde cycle egentlig. Noen liker å bruke mye wand, noen liker ikke wand i det hele tatt (sånne som meg), mens andre ikke grinder alene osv. Den beste måten å grinde på vil alltid være den man selv føler er artigst. (Spillet handler jo tross alt om å ha det artig) Lenke til kommentar
War Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg må shilde for all skaden jeg tar restarter casttiden eller bruker casttid. Så er man ikke uber før 70 med 0 epics. Poenget var vel at man ikke burde shilde og wande 100% som mange lvl 20 gjør. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg må shilde for all skaden jeg tar restarter casttiden eller bruker casttid.Så er man ikke uber før 70 med 0 epics. Poenget var vel at man ikke burde shilde og wande 100% som mange lvl 20 gjør. Med quest rewarden fra BFD så holder den (med wand-spec) høyere DPS enn noen spell du har ihvertfall fra level 20 - 25. Det er derfor level 20 prester bare wander... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå