DJ_Dark Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg healer lett uten addons! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 CT_ra er uvurdelig, det samme med decursive. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg skal bare gå Holy(skal BARE spille i gruppe) og lurer på hva den beste holy builden er? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Den beste holy-builden er vel å ha minst mulig i holy Alle healer-prester jeg kjenner er disc/holy, ikke holy/disc Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis du bare skal gå i groups til 60 foreslår jeg at du begynner med Disciplin. Unbreakable Will 5/5 Improved Shield 3/3 Improved Power Word: Fortitude 2/2 Deretter kan du bygge opp i holy Improved Renew 5/5 Spiritual Healing 5/5 Subtlety 5/5 Inspiration 5/5 Improved Flash Heal 5/5 Improved Prayer of Healing 2/2 Så kan du sette resten av poengene i Disciplin treet Mental Agility 5/5 Mental Strength 5/5 Meditation 5/5 Inner Focus 1/1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Discipline Talents (26 points) # Unbreakable Will - 5/5 points Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%. # Improved Power Word: Shield - 3/3 points Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds. # Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%. # Mental Agility - 5/5 points Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%. # Mental Strength - 5/5 points Increases your maximum Mana by 10%. # Inner Focus - 1/1 point When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect. # Meditation - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. Holy Talents (25 points) # Improved Renew - 5/5 points Increases the amount healed by your Renew spell by 15%. # Holy Specialization - 5/5 points Increases the critical effect chance of your Holy spells by 5%. # Spiritual Healing - 5/5 points Increases the amount healed by your healing spells by 10%. # Subtlety - 5/5 points Reduces the threat generated by your healing spells by 20%. # Inspiration - 5/5 points Increases your target's armor value from items by 25% for 15 seconds after getting a critical effect from your Flash Heal, Heal, Greater Heal, or Prayer of Healing spell. Discipline Talents (31 points) # Unbreakable Will - 5/5 points Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%. # Improved Power Word: Shield - 3/3 points Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds. # Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%. # Martyrdom - 2/2 points Gives you a 100% chance to gain the Focused Casting effect that lasts for 6 seconds after being the victim of a critical strike. The Focused Casting effect prevents you from losing casting time when taking damage. # Mental Agility - 5/5 points Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%. # Mental Strength - 5/5 points Increases your maximum Mana by 10%. # Improved Mana Burn - 2/2 points Reduces the casting time of your Mana Burn spell by 0.5 seconds. # Inner Focus - 1/1 point When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect. # Meditation - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. # Divine Spirit - 1/1 point Holy power infuses the target, increasing their Spirit by 23 for 30 minutes. Level 42: 29 Spirit Level 54: 35 Spirit Holy Talents (20 points) # Improved Renew - 5/5 points Increases the amount healed by your Renew spell by 15%. # Spiritual Healing - 5/5 points Increases the amount healed by your healing spells by 10%. # Subtlety - 5/5 points Reduces the threat generated by your healing spells by 20%. # Inspiration - 5/5 points Increases your target's armor value from items by 25% for 15 seconds after getting a critical effect from your Flash Heal, Heal, Greater Heal, or Prayer of Healing spell. Øverste er med Divine Spirit og nederste er uten. Endret 9. januar 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ville satt poenga i noe anna enn inspiration, +5% crit chance for holy spells er feks mye bedre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Subtlety er noe piss imo. Hvor ofte har fått aggro i en bossfight før, ahpadt? Aldri skjedd meg i hvert fall, og det er ingen som ligger over meg på healing-listene. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ville satt poenga i noe anna enn inspiration, +5% crit chance for holy spells er feks mye bedre. 5408543[/snapback] Om du er main tank healer, så vil jeg absolutt tro at Inspiration er god, spesielt i kombinasjon med +5% crit. Jeg for min del har gått for Holy Specialization (+5% crit) og inspiration. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Subtlety er noe piss imo. Hvor ofte har fått aggro i en bossfight før, ahpadt? Aldri skjedd meg i hvert fall, og det er ingen som ligger over meg på healing-listene. 5408655[/snapback] Subtlety er absolutt ikke piss, jeg føler det er utrolig viktig for meg, vet ikke hvor du er vant til å heale, men i BWL når det myldrer av stygge goblins etc. som kaster granater etter deg er det ganske greit å ha mest mulig reduced threath. Boss fights er det kanskje ikke like viktig når warrior har såppas god aggro, men veldig viktig når det er mye mobs som springer rundt, priest skal jo kunne heale uten å få aggro med en gang, fade har jo en 30 sec cooldown... Dette er mine erfaringer, men andre folk har vell andre erfaringer. Endret 9. januar 2006 av kjexter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Subtlety er noe piss imo. Hvor ofte har fått aggro i en bossfight før, ahpadt? Aldri skjedd meg i hvert fall, og det er ingen som ligger over meg på healing-listene. 5408655[/snapback] Jeg har fått aggro 1 gang, p åNefarian.. grilla et par da. Det er jævlig kjekt om du er horde, men om du er alliance så kan du sikkert putte de poengene i litt snacks i Discipline. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Subtlety er noe piss imo. Hvor ofte har fått aggro i en bossfight før, ahpadt? Aldri skjedd meg i hvert fall, og det er ingen som ligger over meg på healing-listene. 5408655[/snapback] Jeg har fått aggro 1 gang, p åNefarian.. grilla et par da. Det er jævlig kjekt om du er horde, men om du er alliance så kan du sikkert putte de poengene i litt snacks i Discipline. 5408756[/snapback] Jeg prøvde å respecce til mindre poeng i subtlety, men når alle andre priestene i guilden har 5/5 i Subtlety følte jeg det var bestandig jeg som ble grillet mens de sprang rundt å ikke fikk aggro, men, har 5/5 igjen nå, kansje prøve en gang senere igjen... Endret 9. januar 2006 av kjexter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Orker ikke leste gjennom tråden, men hva er den beste shadow builden? Jeg er nå lvl 52 Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kommer litt ant hvordan du spiller. Spiller du mye alene, eller i grupper som lar deg få finishing blow, er Spirit Tap genialt. Selv har jeg Blackout, men synes ikke den proccer så ofte. Mind Flay og MB og Pain er er must. For å si det sånn, skaff imp Shield og Fortune, resten hiver du i shadow Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Noen her som har prøvd en Smite build? Har tenkt på dette litt, og det er faktisk utrolig mye kraft en kan få i Smite (tror jeg). Tenker da på en build som denne. Jeg vil da kunne få denne crit sjangsen: Gear + 2% crit - Eyes of the Beast + 2% crit - 5/8 Prophecy + 2% crit - Benediction + 1% crit - Dragonslayer's Signet Talent + 5% crit - Force of Will - rank 5/5 + 5% crit - Holy Specialization - rank 5/5 + 5% crit - Base crit chance (?) + 3% crit - 300 Intellect ------------------------------------------------------ = 25% crit ------------------------------------------------------ I tillegg til dette vil jeg også kunne få en damage boost. Talent + 5% dmg - Force of Will - rank 5/5 +10% dmg - Improved Smite - rank 5/5 ------------------------------------------------------ = 15% dmg ------------------------------------------------------ Så da blir damagen (+ gear) Normal: 438-489 Crit: 657-733 (26% sjangse ca) Ville ikke dette være nok til å kunne soloe greit, men med også å kunne ha en stabil bwl healing build? Endret 24. januar 2006 av Zevz0r Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Noen her som har prøvd en Smite build? Har tenkt på dette litt, og det er faktisk utrolig mye kraft en kan få i Smite (tror jeg). Tenker da på en build som denne. Jeg vil da kunne få denne crit sjangsen: Gear + 2% crit - Eyes of the Beast + 2% crit - 5/8 Prophecy + 2% crit - Benediction + 1% crit - Dragonslayer's Signet Talent + 5% crit - Force of Will - rank 5/5 + 5% crit - Holy Specialization - rank 5/5 ------------------------------------------------------ = 17% crit ------------------------------------------------------ I tillegg til dette vil jeg også kunne få en damage boost. (Gearet mitt gir lite så det bryr jeg meg ikke om) Talent + 5% dmg - Force of Will - rank 5/5 +10% dmg - Improved Smite - rank 5/5 ------------------------------------------------------ = 15% dmg ------------------------------------------------------ Ville ikke dette være nok til å kunne soloe greit, men med også å kunne ha en stabil bwl healing build? 5491944[/snapback] For min del brukte jeg mye smite på starten, men ettersom jeg gikk opp i lvls gikk jeg mer og mer fra det. Liker ikke det skillet så mye, men når du er Holy så funker det nok ja. Lenke til kommentar
murra Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Som Holy lvl 60::: Disc: Unbreakable Will - 5 Improved PWS - 3 Improved PWF - 2 Mental Agility - 5 Improved Inner Fire - 1 Mental Strenght - 5 Meditation - 5 Holy: Improwed Renew - 5 Spiritual Healing - 5 Inspiration - 5 Improwed Flash Heal - 2 Improwed Prayer Of Healing - 2 Spirit Of Redemption - 1 Som Shadow lvl 60::: Disc: Unbreakable Will - 5 Improwed PWS - 3 Improwed PWF - 2 Mental Agility - 5 Improwed Inner Fire - 3 Shadow: Blackout - 5 Shadow Focus - 3/5 (Se Improved Fade) Improved Shadow Word Pain - 2 Improved Mind Blast - 5 Mind Flay - 1 Improved Pshycic Scream - 2 Improved Fade - 2/0 (Se Shadow Focus) Silence - 1 Shadow Weaving - 5 Vampiric Embrace - 1 Darkness - 5 Shadow Form - 1 Prøvd en god del forskjellig builds... Syns disse er de som gjør best nytte for seg, stor trives! Aerie - Night Elf, Priest, 60 - Balnazzar Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Har tenkt å resette talents til min lvl60 prest nå. fra holy/disc til en bra pvp talent build for battle grounds. Noen som har noen bra forslag til fra battleground talent build? Endret 25. januar 2006 av Ingar123 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du kan jo se innlegget rett over ditt. Det er virkelig ikke så mye variasjon i Shadow-treet at man trenger veiledning der. Fade funker ikke i PvP, så det ignorerer du. Det samme gjelder Shadow affinity. I Disc tar du Unbreakable will, Shield, Martyrdom og Mental agility. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Discipline: 26 points Unbreakable Will 5/5 Improved PW:Shield 3/3 Improved PW:Fortitude 2/2 Mental Agility 5/5 Mental Strengt 5/5 Meditation 5/5 Inner Focus 1/1 Holy: 14 points Improved renew 5/5 Spiritual Healing 5/5 Subtlety 4/5 Shadow: 11 points Spirit Tap 5/5 Blackout 3/5 Improved SW:Pain 2/2 Mind Flay 1/1 Kjører denne builden nå, men snuser litt på å bytte. Holder litt øye med priest-build tråden i klasseforumet til guildet mitt for å se hva de andre sysler med. Stiller meg litt avventende og ser hva som skjer i 1.10 også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå