Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følesen av å gå i sirup (60%) gjør meg gal , må ha 280% uansett.

Med 280% kan man også få Netherwing Exalted og kjøpe mange forskjellige mounter Skyguard osv. Har man mange Quest igjen så får man gjort dette mye fortere , land drep fly i 280% speed.

Man slipper å bruke NPC mount og man spare 5-10g pr dag , kan bli litt om 1 år.

Daily Q i BEM ,shadowmoon og skyguard + hellfire blir en del flying hver dag osv.

Man kan outfly mobs som ellers spiser deg, som kanonene i BEM kverker de fleste 60%

Endret av War
Lenke til kommentar
allright.

har etter at jeg solgte den gamle priesten min og roguen fått meg en priest igjen, men jeg lurer litt på proffs :S

 

har 375 herbalism, men ikke noe second proff.

 

planen er epic flyer. bør jeg vente med ny proff til det, eller er det en annen proff som kan hjelpe meg med 5k gold? :p

 

Ta tailoring. Hvis du ikke har tilgang til ~tier 5 gear raskt etter du blir 70, er det ingen ting som er nesten like bra en gang, som tailor epicsene.

 

Flying mount kan du farme lett nok med herbalism + questing.

Lenke til kommentar

Mja, med 4 set tier 5 (chest + pants + shoulders + hood) gjør man omtrent same skade, teoretisk. Når det er sagt så er 2 set bonusen verdt det by far, spesiellt i lengre fights. Jeg kommer nok til å ta hood når vi får ned Lady Vasjh, samt shoulders etter jeg har hood, eventuellt når/hvis jeg får dem for min-bid.

 

Damage wise er nok ikke tier 5 noe stor oppgradering, men longlivity øker betraktlig. (spirit regen + innervates + 2 set)

 

Med mine 1287 + shadow selvbuffa (darkmoon card: crusader) og en druid som innervater meg, har jeg fortsatt mana problemer på fights som Morogrim, i alle fall før pot cd/fiend cd/ innervate cd blir klar igjen. Tier 5 er helt klart ei oppgradering, i alle fall 2 set. Kanskje ikke så stor dog.

 

 

Edit: Mer mana = mer dps såklart, men man har vanligvis nok mana i de litt kortere kampene, eller der man er threat cappa. Desutten hvis man ikke trenger å drikke mana pots som om det var spring vann, kan man bruke den CD-en på Destruction pots, og dermed øke dpsen ogås.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å fatte hvorfor folk er så fokusert på epic mount, men om målet er å skaffe det så gå for gathering av type mining. Da kan du i alle fall til en viss grad forsvare kjøpe og finansiere upgrades/crafting av gear/enchants/gems o.l.

Kanskje fordi at det handler litt om å ha det artig også? Ikke bare iskald økonomi. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser poenget, men synes rett og slett det er dårlig. Grunnen er at av alle mine guildies som har epic flying mount er det ingen, absolutt ingen som bruker dem aktivt. De er med i raid eller spiller alter. Så de har brukt 5k gull til ingenting. Jeg ser ikke hvor morroa i det er. Nok om det.

Som prest mener også jeg tailoring er et must. Det er ikke lett å bytte ut epicene du får craftet. Jeg mener også enchanting er et veldig godt alternativ som profession nummer to. Ene og alene fordi du da får enchantet ringene. For en prest kan det komme godt med uansett specc.

Jeg har ikke valgt professions for å tjene penger. Jeg har valgt det for å få best mulig gear. Det synes jeg er morro. Det hjelper meg og andre til å få enda bedre gear.

Lenke til kommentar

Hvis man har gathering proffessions, så er nok epic flyer verdt det. Jeg sanker in herbs i alle fall dobbelt så raskt med epic flyer som jeg gjorde uten. På priesten har jeg ikke epic flyer, men har det på paladin. Jeg tror nok jeg må spare gull nok til epic flyer på priesten også etter hvert, for sånn som det er nå, er det helt forferdelig å bevege seg på priesten, det går sååååå tregt :p

Lenke til kommentar
Med mine 1287 + shadow selvbuffa (darkmoon card: crusader) og en druid som innervater meg, har jeg fortsatt mana problemer på fights som Morogrim, i alle fall før pot cd/fiend cd/ innervate cd blir klar igjen. Tier 5 er helt klart ei oppgradering, i alle fall 2 set. Kanskje ikke så stor dog.

forrige cooldown på morogrim så flaska jeg + alt av buffs, husker ikke unbuffed med darkmoon card, men noe slikt som 1250. Jeg hadde 0 manaproblemer, og kjørte full nuke hele veien. 2x mana tide og shadowfiend var det jeg fikk mana fra, brukte dog 4 eller 5 destruction pots og endte på noe slikt som 1200dps(vi logga ikke, men har screen av recount som viser 1266dps, men combat->endcombat var det 1200.)

 

Jeg går selv for 2x t5, må bare få drept vashj igjen.. har hatt problemer med raids siste ukene pga dårlig oppmøte :\

Lenke til kommentar
Med mine 1287 + shadow selvbuffa (darkmoon card: crusader) og en druid som innervater meg, har jeg fortsatt mana problemer på fights som Morogrim, i alle fall før pot cd/fiend cd/ innervate cd blir klar igjen. Tier 5 er helt klart ei oppgradering, i alle fall 2 set. Kanskje ikke så stor dog.

forrige cooldown på morogrim så flaska jeg + alt av buffs, husker ikke unbuffed med darkmoon card, men noe slikt som 1250. Jeg hadde 0 manaproblemer, og kjørte full nuke hele veien. 2x mana tide og shadowfiend var det jeg fikk mana fra, brukte dog 4 eller 5 destruction pots og endte på noe slikt som 1200dps(vi logga ikke, men har screen av recount som viser 1266dps, men combat->endcombat var det 1200.)

 

Jeg går selv for 2x t5, må bare få drept vashj igjen.. har hatt problemer med raids siste ukene pga dårlig oppmøte :\

 

Har ikke hatt shaman på morogrim på ei god stund (begge de akitve shamanene våre dro på ferie samtidig). Hvor mange minutter bruker dere på morogrim da? Tror vi bruker omtrent 15-16-17 mins, eller gjorde det sist gang jeg var der. (to uker siden)

 

Al'ar down btw!

 

Edit: Ny prayer of fortitude mana cost = sex.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Begynte å leke med en Priest. Er moro og nytt for meg. Men er ny til klassen. Er det noen som kan gi meg forslag til hvordan talents jeg burde ta nesten lvl for lvl? ikke bare en ferdig utfylt til 70:) er lvl 20 atm. Så er ikke veldig viktig. Men med den nye patchen går det nok kjappere etterhvert. Til nå har er jeg full shadow. Men noen poeng i Spirit tap etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...