War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Arena har jeg ingen god erfaring med, stunnlocked = dead Og alle vil jo ta healeren først. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Spell hit rating 16% Så spelldamage til 1200 så fokusere på crit er planen.(Får vel neppe nok mana til å spamme mindblast) Hvordan får han rammer rundt tingene? Han bruker : Pitbull,sRaidFrames,oRA2,bartender,eePanels,DotTimer,KTM/SCT/SwStats,FuBar, SimpleCombatLog,Prat,Squeenix,visor2,og aloft. Hvilken gjør rammene tro. eePanels. Og *sigh*.. en Muqq fan.. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Fan av oppsettet hans ja, så lager han fete last boss bt videoer. Synd han er svensk Endret 17. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Arena har jeg ingen god erfaring med, stunnlocked = dead Og alle vil jo ta healeren først. da godt gear kommer til nytte . knall morro med 3 stk som står å banger på deg, mens du hopper rundt å shielder, renew, fear, pom og det som er .. dessuten er det kjekt med pvptrinket hvert 2. minutt. og som dwarf blir du kvitt de hersens roguene med stoneform :> Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lurer på om jeg rett og slett skal bli en healer, jeg. Hva tror man om det? Jeg er shadowcloth-tailor, men kan sikkert gjøre meg om til mooncloth, om nødvendig. Ønsker å gjøre både noen instancer, samt få meg et arena-team og ha mulighet til å grinde når det trengs. Hvilket build anbefaler dere? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Etter min erfaring så funker det ikke så veldig bra å ha en healing specc som man samtidig kan grinde med. Grinde effektivt that is. For instance healing er vel en eller annen variasjon av 23/38 (imp. DS) eller 20/41 (Circle of Healing) det som anses som de beste speccene. Har ikke peiling på arena healing speccs i det hele tatt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei, men jeg har jo damage-gear, noe som helt sikkert hjelper bra på! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lurer på om jeg rett og slett skal bli en healer, jeg. Hva tror man om det?Jeg er shadowcloth-tailor, men kan sikkert gjøre meg om til mooncloth, om nødvendig. Ønsker å gjøre både noen instancer, samt få meg et arena-team og ha mulighet til å grinde når det trengs. Hvilket build anbefaler dere? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Dette er en sterk healingspec, med imp spiritbuff. Har du sansen for Lightwell, er det bare å fjerne et point på Holy Concentration, men det er opp til spillestilen din. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for forslag! Men jeg føler at noe mangler, f.eks Blessed Resillience, Healing Prayers og Lightwell. Skulle ønske prester hadde evig med poeng å sette inn i talenttrærne. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvorfor vil du a lightwell egentlig? Det er jo så og si useless da, alt for lang cd og for få charges. Desstuten er ikke healinga man får fra den veldig brukbar i de fleste tilfeller, da man vanligvis tar noe skade som avbryter healinga. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ops, mente ikke å skrive lightwell.. My bad. Men de andre vil jeg gjerne ha. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for forslag! Men jeg føler at noe mangler, f.eks Blessed Resillience, Healing Prayers og Lightwell. Skulle ønske prester hadde evig med poeng å sette inn i talenttrærne. imo er Healing Prayers litt bortkastet, ettersom det bare dekker to spells, PoH og ProM.. PoH brukes minimalt, og ProM koster ikke nok mana til at det er verdt å investere 2 points i å redusere costen.. Nå er denne speccen optimalisert hovedsakelig mot healbot med spiritbuff i raid-instancer, men blessed Resilience kan være et alternativ hvis du sikter litt mer på PvP. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, okei. Jeg tenker jeg kommer til å gjøre mer PvP enn PvE (70%-30%). Så da kan jeg jo alltids flytte noen threat reducing poeng til Blessed Resillience. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, okei. Jeg tenker jeg kommer til å gjøre mer PvP enn PvE (70%-30%). Så da kan jeg jo alltids flytte noen threat reducing poeng til Blessed Resillience. Til hovedsaklig pvp anbefaler jeg noe slikt som dette http://www.wowhead.com/?talent=bxg0zIGzMZfVthcMoV0h Du får det viktigste i holy, samt snacks fra disc som 0.5 sec cast mass dispell og 2 sec cast manaburn, improved inner fire og spirit buff Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Angåande hitrating for pve spec shadow. Shadowfocus, som er et talent i skyggetreet kan gi deg 10% meir hit slik eg forstår det. Og dette vil ikkje dukke opp på "hit rating" i charbildet? Spørsmålet er vel om du kun trenger 6% hit rating, og 5/5 shadowfocus, og vips så er du i 16% hit rating? Såvidt eg kan sjå på armory av gode sp, så kan det stemme, men vil ha det bekrefta Om en også har lyst til å lage/linke en god sp pve spec, så kan eg sjå om eg har bomma heilt på mine talent? =) Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Av en eller annen grunn så speccer mange sp sånn spec Skjønner ikke vistsen med forti når man har en holy prest i raid. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir faktisk VE brukt i raid? (pardon me for being stupid) ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Blir faktisk VE brukt i raid? (pardon me for being stupid) ^^ jeg bruker det der threat ikke er noe problem, dvs. de fleste steder. void reaver\morogrim blir det ikke brukt. edit; pve specc; http://wowhead.com/?talent=bx0GzhZZxGxpMLohtEo edit igjen; du trenger bare 6% hit ifra gear om du har 5\5 shadow focus, det er 76 hit rating Endret 19. oktober 2007 av Sink Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Køyrer denne atm. Mangler då improved VE då eg trudde det ikkje blei så hardt brukt i raids. Er fremdeles i gearing up phase, då presten var healspecca og ikkje main. Jaja...blir vel å høyre med guildleder om han vil ha en anna spec. Er vel det det heile bunner ut i til slutt Edit: IRT sink: sjå der ja...nesten kliss likt =) Endret 19. oktober 2007 av Whiteshit Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 burde vel helst ha 5\5 misery, om det ikke er andre shadowpriests i raidet og imp VE trenger du ikke tenke på å specce imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå