Minus Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hva skjedde med nerfen? Edit: Med Shadowmeld, tenkte ikke å starte en ny side. Endret 16. oktober 2007 av Minus Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Før kunne man starte cast i stealth, og man ble ikke synlig før spellet traff. Utrolig irriterende med NE hunters som guarda flags i ab:/ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Herregud Priest er morsomt PVP og PVE. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Med tanke på at du nå har nådd level 21 - selve belønningens nivå - punktet hvor alle muligheter åpnes, alle barrierer fjernes og du virkelig får suge inn samtlige aspekter ved presteklassen uten noen form for forstyrrelser eller hindringer, er det ikke rart. Sigh. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) NexuseCasting Shadows Level 21 Undead Priest Endret 17. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Og? So what om jeg syntes priest er morsomt? Trenger jeg å være lvl 30 ellerno for å kunne si det? Herregud, idioter. Endret 17. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror Loeves poeng er at du på level 21 ikke akkurat har erfaring til konstatere hvordan priests er endgame. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Les hva jeg skrev. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du edita posten din etter jeg hadde lagt til svar (var bare: "og?" der da jeg svarte) Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Idiotene mente : Er prest gøy nå burde du glede deg til 70. Og ikke at det ikke var gøy på lvl 21. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da er det vanskelig å faktisk si at priest er mye morsommere på 70, jeez. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tror Loeve mente var at du på ingen måte har sett nyansene, utfordringene og egenskapene til priestklassen på level 21. Forøvrig er jeg enig med Loeve. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er mye av priesten sine egenskaper du ikke har opplevd enda, men for all del, vis du synes priest er morsomt nå, så bare vent til lvl 70 Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Siden jeg ikke craftet noe dps gear på presten min men var holy og kvittet meg med kontoen og nå angrer som lvl 1 - ny shadowpriest noen som har noen ide om hva som er best? Osv være det beste 1 min etter 70? Finner dette ut snart men vil gjerne farme mats før 70, ute etter tips så jeg ikke går i en felle. siden jeg har spillt denne klassen i flere år men må bare lage en ny så er planen å ding 70 rett til ssc/tk Så crafted gear er vel tingen. Spellstrike Hood Spellstrike Pants Frozen Shadoweave Robe Frozen Shadoweave Shoulders Frozen Shadoweave Boots Belt of Blasting Orb of the Soul-Eater (offhand) Bracers of Havok Cloak of the Black void Icon of the Silver Crescent (trinket) Levle Enchanting for 4stats x 2 rings kanskje. Editet: Endret 17. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Siden jeg ikke craftet noe dps gear på presten min men var holy og kvittet meg med kontoen og nå angrer som lvl 1 - ny shadowpriest noen som har noen ide om hva som er best?Spellstrike Hood Spellstrike Pants Frozen Shadoweave Robe Frozen Shadoweave Shoulders Frozen Shadoweave Boots Belt of Blasting Osv være det beste 1 min etter 70? Finner dette ut snart men vil gjerne farme mats før 70, ute etter tips så jeg ikke går i en felle. siden jeg har spillt denne klassen i flere år men må bare lage en ny så er planen å ding 70 rett til ssc/tk Så crafted gear er vel tingen. + Bracers of Havok Cloak of the Black void Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) 12 spelll power enchants > 4 to all stats anyday. Ellers så lista ganske komplett ut. Kan kanskje også være en god ide å samle opp en del Living Rubies, da du vil ha 9 spell power gems i det meste av gearet ditt. Sjekk gear discussion forumet på Shadowpriest.com, så finner du ut det meste du trenger å vite egentlig. Edit: Det er en del nye heroic rewards også i patch 2.3, kan kanskje like så godt legge dem til lista? Carved Witch Doctor's Stick - http://wowhead.com/?item=33192 Studious Wraps - http://wowhead.com/?item=33586 Endret 17. oktober 2007 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Spell hit rating 16% Så spelldamage til 1200 så fokusere på crit er planen. (Får vel neppe nok mana til å spamme mindblast) Hvordan får han rammer rundt tingene? Han bruker : Pitbull,sRaidFrames,oRA2,bartender,eePanels,DotTimer,KTM/SCT/SwStats,FuBar, SimpleCombatLog,Prat,Squeenix,visor2,og aloft. Hvilken gjør rammene tro. Endret 17. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Spell power gir deg fortsatt ei større økning av dps tilog med etter 1200 spell power. Det er rett og slett ikke vits i å gå for spell crit over spell power uansett, da man bare har 2 spells som kan crite. (ja, kan backe det opp med theory craft, les shadowpriest.com eller elitistjerks.com) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hmm vurderer å rerolle shadowpriest når lvl 80 blir den nye cappen... shadow power ftw morro å heale i arena, men thats it liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå