Zelkin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har begynt å tenke hvor kult holy pvp kan bli når patch 2.3 kommer ? Tenker da på den 1/3 ration på +healing. La oss si 1500+ healing = 500spelldmg. Blir jo litt lettere å jogge rundt holy da ? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gruer meg til å møte paladins med full t6 healing gear, med illidian weapon og 2.7k +healing & +950 dmg... Det blir morro du.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) ja, den blir kul Men jeg leste at palladins skal få nye stats der. Blir ikke lengre spelldmg men str, agi etc.. de har ikke helt planlagt alt, men endringer blir det. Vil tro du slipper da ? Endret 4. oktober 2007 av Zelkin Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare veldig plagsomt når jeg gamer min warr og skal drepe en kompis av meg som er healer pala... Kommer aldri til å få tatt han ned igjen >_< (Går såvidt nå hvis jeg bruker alt perfekt, men når han gjør 2 ganger så mye damage = gg) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har begynt å tenke hvor kult holy pvp kan bli når patch 2.3 kommer ?Tenker da på den 1/3 ration på +healing. La oss si 1500+ healing = 500spelldmg. Blir jo litt lettere å jogge rundt holy da ? 9638673[/snapback] Tja. Mangler jo fortsatt alt det som gjør shadow bra. Silence, snare (MF), MF, VE, VT, blackout osv. Men fungerer sikkert fint til å legge på litt ekstra skade nå og da. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synes den spelldamage buffen som Blizzard legger inn er noe av det mest fornuftige dem har gjort. Nå blir det atraktivt å spille healers igjen siden dem vil fungere solo også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Igjen, ikke veldig mana-effektivt solo. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skjønner ikke hva healers klager over, det er absolutt ikke noe problem å farme som holy. Greit, det går ikke så raskt, men det er ikke akkurat vanskelig. Det er ingen som nekter deg å samle sammen litt spell damage gear også. Selv har jeg ca 950 spell damage med farmegear, og jeg dreper faktisk raskere som holy smitespammer, selv om mana-effektiviteten ikke er like god. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er enig i at det ikke er noe problem å farme i holy, men det kan være litt surt å se på en AoE-mage som støvsuger hele området for mobs. Nå spiller ikke jeg WoW akkurat for tiden, opptatt med å flytte. Men kommer det ikke (eller har kommet) en patch som gjør at healing gir +dmg (33% eller noe) også? Det vil jo i allefall bety at man slipper å drasse rundt på crap dps-gear. Dette må være en av de beste tingene som har skjedd healere ever. For øvrig skjønner jeg at Blizzard ikke buffer healer dps for mye. Blir kjedelig for de rene dps-klassene det. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes det er helt greit at de gjør det. Nå blir heal litt mer spenende, kan få mange forkjellige hybrid healere på den måten. Med tanke på mana blir en talent i disp treet endret fra max 15% til 30%, og det blir nok merkbart. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Med tanke på mana blir en talent i disp treet endret fra max 15% til 30%, og det blir nok merkbart. 9641119[/snapback] Ja, det virker veldig bra. Til nå har det (i allefall for meg) vært liten grunn til å gå dypt i disc-treet. Jeg synes også at Blizzard kunne flyttet om på litt talents. Surge og Light og Spiritual Guidance burde ikke være så dypt i holy, men i stedet i disc-treet. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Får prester en eller annen skill som gjør at en kommer seg raskere fremover? Sånn som de fleste andre klassene har. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Får prester en eller annen skill som gjør at en kommer seg raskere fremover? Sånn som de fleste andre klassene har. 9642037[/snapback] Hva mener du? At du levler raskere, eller at du skal løpe raskere? Til levling har man shadow-treet, til løping kan man ha boot-enchant. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Får prester en eller annen skill som gjør at en kommer seg raskere fremover? Sånn som de fleste andre klassene har. 9642037[/snapback] Hva mener du? At du levler raskere, eller at du skal løpe raskere? Til levling har man shadow-treet, til løping kan man ha boot-enchant. 9642055[/snapback] Jeg mente å løpe raskere ja. Takker Hvilken boot-enchant forresten? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Boar's speed Vi får nok ingenting som sprint eller blink. Boar's speed er kanskje ikke noe du merker til vanlig, men i f.eks PvP kan det merkes. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok, må få anskaffet meg en sånn en Lenke til kommentar
Yakuza Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei.. Jeg er lvl 39 lvl preist som luerer på om preist blir brukt som healer i endgame raidene eller er shadow mer brukt? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei.. Jeg er lvl 39 lvl preist som luerer på om preist blir brukt som healer i endgame raidene eller er shadow mer brukt? 9665197[/snapback] Nå har ikke jeg raida no endgame siden BC kom men så vidt jeg vet bruker de shadow og holy priests enda ja Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Yakuza: Både holy og shadow er brukt i endgame. Vi bruker dem begge i våre raids. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 2.3 patch; http://www.worldofraids.com/news/october/2...nkets-stuff.jpg ganske feit wand der, får vel ikke noe bedre enn det atm? ;o http://www.worldofraids.com/news/october/2...-cloth-back.jpg Noen fine gloves, liten oppgradering av gloves fra magtheridon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå