olegunnaro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har vanligvis en elemental shaman, en BM hunter og 2 mages i gruppa mi. To shadow priests hadde vært druømmen da Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er vanligvis med 3 mages og en shaman. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Heisann godtfolk.. Nå har jeg fått levla min shadowpriest til 60, og det er dermed tid for å tenke på hva jeg burde velge av factions å holde med.. Facts; Shadowpriest - kommer til å være det hele veien Enchanter - kommer til å få høy skill, altså toppe den Tailoring - samme som overnevnte .. Så, burde jeg gå for scryers? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vurder selv: Aldor vs. Scryer Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Vurder selv: Aldor vs. Scryer 9382812[/snapback] Vil egentlig ha mest mulig feedback fra folkene her inne, vil ikke akkurat velge en for så å angre i ettertid. Har egentlig ikke tenkt så mye på om jeg skal gå PvP eller PvE senere endgame heller, har et ønske om å kunne stikke til Kara osv også.. Takk til Angry_Norwegian for linken Endret 29. august 2007 av minialeks Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du raider har det ikke mye å si hva du velger. Alt gear kommer til å bli erstattet uansett. Det eneste du da kommer til å bruke, er shoulder enchants. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ... noe som igjen vil tilsi at du burde gå for Aldor. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Lower City for mace. Aldor for skulder enchants. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Når skaffer priest fear? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jau, da går jeg nok for Aldor.. Thanks guys Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 For shadowpriest: Aldor helt klart Siden fleste inni tråden her kanskje er intressert i priest pvp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822810 hjelp! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis du har tilgang til ZG enchants (Exalted med Zandalar), er det like greit å gå for Scryers, den lille crit ratingen du får fra aldor vs zg enchanten, er ganske ubetydlig. Scryers ringen holder bra endgame, i allefall gjennom kara/gruuls/maggy. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis du har tilgang til ZG enchants (Exalted med Zandalar), er det like greit å gå for Scryers, den lille crit ratingen du får fra aldor vs zg enchanten, er ganske ubetydlig. Scryers ringen holder bra endgame, i allefall gjennom kara/gruuls/maggy. 9397136[/snapback] Takk for at du gjorde meg usikker igjen -.- Fortell meg litt om den enchanten, er du snill ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis du har tilgang til ZG enchants (Exalted med Zandalar), er det like greit å gå for Scryers, den lille crit ratingen du får fra aldor vs zg enchanten, er ganske ubetydlig. Scryers ringen holder bra endgame, i allefall gjennom kara/gruuls/maggy. 9397136[/snapback] Takk for at du gjorde meg usikker igjen -.- Fortell meg litt om den enchanten, er du snill ? 9397535[/snapback] ZG enchant; 18dmg aldor enchant; 18+dmg og 10crit rating scryer enchant; 15crit rating og 15+dmg(?) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå kommer jeg kanskje litt utav sporet her, men jeg lurer på et spm: Har hatt en 70priest siden 1mnd etter tbc, har raida kara og gruul x antall ganger, har lastet ned addons som jeg har fått tipset. Men så kom sommeren og jeg har ikke spilt wow på 2mnder, så wow klikka og jeg måtte repaire og mista alle addons osv. Har lastet ned ktm:o og titanbar, er det eneste jeg har atm, for jeg husker ikke navna på de andre, så kan dere priester med raid erfaringer komme med gode addons? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå kommer jeg kanskje litt utav sporet her, men jeg lurer på et spm:Har hatt en 70priest siden 1mnd etter tbc, har raida kara og gruul x antall ganger, har lastet ned addons som jeg har fått tipset. Men så kom sommeren og jeg har ikke spilt wow på 2mnder, så wow klikka og jeg måtte repaire og mista alle addons osv. Har lastet ned ktm:o og titanbar, er det eneste jeg har atm, for jeg husker ikke navna på de andre, så kan dere priester med raid erfaringer komme med gode addons? 9398935[/snapback] Grid! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) DoTimer Shackle Watch Mend Watch KTM < Omen Outfitter? Edit: Post nr 1000. Endret 31. august 2007 av Minus Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Der var Darkmoon Card: Crusade på plass <3 Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 gratz =) driver å levler en priest nå, er level 46! er shadow atm, vurderer å respecce holy eller discipline og gå instancer, mind flay duger ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå