Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann godtfolk.. Nå har jeg fått levla min shadowpriest til 60, og det er dermed tid for å tenke på hva jeg burde velge av factions å holde med..

Facts;

Shadowpriest - kommer til å være det hele veien

Enchanter - kommer til å få høy skill, altså toppe den

Tailoring - samme som overnevnte

..

Så, burde jeg gå for scryers?

Lenke til kommentar
Vurder selv: Aldor vs. Scryer

9382812[/snapback]

Vil egentlig ha mest mulig feedback fra folkene her inne, vil ikke akkurat velge en for så å angre i ettertid.

Har egentlig ikke tenkt så mye på om jeg skal gå PvP eller PvE senere endgame heller, har et ønske om å kunne stikke til Kara osv også..

Takk til Angry_Norwegian for linken :)

Endret av minialeks
Lenke til kommentar
Hvis du har tilgang til ZG enchants (Exalted med Zandalar), er det like greit å gå for Scryers, den lille crit ratingen du får fra aldor vs zg enchanten, er ganske ubetydlig. Scryers ringen holder bra endgame, i allefall gjennom kara/gruuls/maggy.

9397136[/snapback]

Takk for at du gjorde meg usikker igjen -.-

:p

Fortell meg litt om den enchanten, er du snill ?

Lenke til kommentar
Hvis du har tilgang til ZG enchants (Exalted med Zandalar), er det like greit å gå for Scryers, den lille crit ratingen du får fra aldor vs zg enchanten, er ganske ubetydlig. Scryers ringen holder bra endgame, i allefall gjennom kara/gruuls/maggy.

9397136[/snapback]

Takk for at du gjorde meg usikker igjen -.-

:p

Fortell meg litt om den enchanten, er du snill ?

9397535[/snapback]

ZG enchant; 18dmg

aldor enchant; 18+dmg og 10crit rating

scryer enchant; 15crit rating og 15+dmg(?)

Lenke til kommentar

Nå kommer jeg kanskje litt utav sporet her, men jeg lurer på et spm:

Har hatt en 70priest siden 1mnd etter tbc, har raida kara og gruul x antall ganger, har lastet ned addons som jeg har fått tipset.

Men så kom sommeren og jeg har ikke spilt wow på 2mnder, så wow klikka og jeg måtte repaire og mista alle addons osv.

Har lastet ned ktm:o og titanbar, er det eneste jeg har atm, for jeg husker ikke navna på de andre, så kan dere priester med raid erfaringer komme med gode addons?

Lenke til kommentar
Nå kommer jeg kanskje litt utav sporet her, men jeg lurer på et spm:

Har hatt en 70priest siden 1mnd etter tbc, har raida kara og gruul x antall ganger, har lastet ned addons som jeg har fått tipset.

Men så kom sommeren og jeg har ikke spilt wow på 2mnder, så wow klikka og jeg måtte repaire og mista alle addons osv.

Har lastet ned ktm:o og titanbar, er det eneste jeg har atm, for jeg husker ikke navna på de andre, så kan dere priester med raid erfaringer komme med gode addons?

9398935[/snapback]

Grid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...