Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Eh jo.. skills kills

 

Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring

Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead.

9223756[/snapback]

 

Furywarrior bruker som oftest Death Wish, så om han vil bruke undead sin Will of Forsaken spiller ingen rolle for meg :)

9226757[/snapback]

Hvis du ikke har drept presten innen 30 sec er ferdig gjør man noe feil :p Imo, fra min erfaring med priest, er fury warrior's enklere å drepe enn ms warriors. Men jeg syns jo at rogues er enklere med holy specc også da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har nylig joinet en kara guild der jeg får sjansen til å være shadowpriest, men jeg sliter med å finne en grei PVE shadowspec. Noen som har en god en?

9344645[/snapback]

kan sjekke siggen min, det er imo den beste pve speccen :)

9345092[/snapback]

 

Ok spec, men jeg ville flyttet 1 poeng fra imp. Mind Blast til full meditation. Dette skader ikke spell rotation, og du har full regen.

Lenke til kommentar
Er det noe vits med martyrdom egentlig? Blir du først critta så er du jo død med en gang.

 

Bruker denne speccen foreløpig.

 

http://eu.wowarmory.com/character-talents....enedar&n=Ambeon

 

Kommer til å flytte et poeng over i shadow power når eg får litt mer +hit.

9348778[/snapback]

 

Hva du har i disc bortsett fra 3/3 meditation er nesten et fett. Du vinner ikke i WoW pga disc for å si det sånn.

 

Ville jeg vært deg ville jeg heller bare flyttet et poeng fra imp mb til shadow power. Du skal være ganske ivrig på å stoppe halvveis på casting om du har 5/5 imp mb.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Enig med Ahpdt, man merker ikke stor forskjell mellom 4/5 og 5/5 imp mind blast.

 

Dinga 360 enchanting i dag, så fikk enchanta en av ringene (hadde ikke mats til begge:P). 1208 + shadow power nå.:D

 

Holder også på å samle Blessings decken, men har store problemer med å skaffe 6 og 7 av blessings her på Dragonmaw. Noen andre som opplever samme problem med noen av kortene?

Lenke til kommentar
Enig med Ahpdt, man merker ikke stor forskjell mellom 4/5 og 5/5 imp mind blast.

 

Dinga 360 enchanting i dag, så fikk enchanta en av ringene (hadde ikke mats til begge:P). 1208 + shadow power nå.:D

 

Holder også på å samle Blessings decken, men har store problemer med å skaffe 6 og 7 av blessings her på Dragonmaw. Noen andre som opplever samme problem med noen av kortene?

9360565[/snapback]

Hvordan får dere så høy shadow dmg? >.< må jeg raide hvis jeg skal få no bedre?

noen som kan tipse meg om hva jeg kan bytte ut for og forbedre gear uten og raide?

Priestarius

 

trur det var 6 - 7 blessings som var de siste jeg trengte og. bare og følge med på ah så dukker de opp.. en overflod av two of blessings da.>.< regner me at det er likt på alle servere.. hehe

 

jeg digger denne trinketen :D jeg mener jeg leste at den proc'er på "alt" fear, shield, silence osv. dette stemmer ikke men den proc'er på mye og +80 spell dmg er ikke dårlig

Lenke til kommentar

Du kan jo skaffe deg Spellstrike-settet, og det er noen fine oppgraderinger i heroics (spesielt Mana-Tombs). Men for å komme over 1000 spelldamage må man nok raide.

 

Bytt ut gems med +9 spelldamage, socket-bonusen kan man oftest bare ignorere.

 

Hvis du er klar for å skaffe 41 heroic badges, kjøp deg trinkteten.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

Hva slags gruppe pleier dere shadowpriests å være i, i raids?

 

Jeg pleier som oftest å være i gruppe med 2 mages, en BM hunter og en restoshaman.

Hadde vært moro å kjørt gruppe med 2x shadowpriests, 2 acrane mages og en shaman, men vi har for få shadowpriests, kun meg og en annen semi-aktiv en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...