Be__bad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eh jo.. skills kills Spriest knuser warrior visst begge to har omtrent samme gear, såfall min erfaring Fint. Slå en Fury Warrior, du. Gjerne undead. 9223756[/snapback] Furywarrior bruker som oftest Death Wish, så om han vil bruke undead sin Will of Forsaken spiller ingen rolle for meg 9226757[/snapback] Hvis du ikke har drept presten innen 30 sec er ferdig gjør man noe feil Imo, fra min erfaring med priest, er fury warrior's enklere å drepe enn ms warriors. Men jeg syns jo at rogues er enklere med holy specc også da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 MS\deathwish har jeg ikke sjangs mot :< Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kommer veldig ann på gear ja sink, enten så har de godt nok gear til å drepe deg, eller ikke Men fury/impale dør lettere enn ms/dw ja Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har nylig joinet en kara guild der jeg får sjansen til å være shadowpriest, men jeg sliter med å finne en grei PVE shadowspec. Noen som har en god en? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Er en god del info og forslag til builds her. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har nylig joinet en kara guild der jeg får sjansen til å være shadowpriest, men jeg sliter med å finne en grei PVE shadowspec. Noen som har en god en? 9344645[/snapback] kan sjekke siggen min, det er imo den beste pve speccen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Skjønner ikke hvordan du kan påstå at en spec uten 3/3 meditation er den beste pve-speccen.. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har nylig joinet en kara guild der jeg får sjansen til å være shadowpriest, men jeg sliter med å finne en grei PVE shadowspec. Noen som har en god en? 9344645[/snapback] kan sjekke siggen min, det er imo den beste pve speccen 9345092[/snapback] Ok spec, men jeg ville flyttet 1 poeng fra imp. Mind Blast til full meditation. Dette skader ikke spell rotation, og du har full regen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 erke sååå mye mana det er snakk om da, smak og behag selvsagt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er det noe vits med martyrdom egentlig? Blir du først critta så er du jo død med en gang. Bruker denne speccen foreløpig. http://eu.wowarmory.com/character-talents....enedar&n=Ambeon Kommer til å flytte et poeng over i shadow power når eg får litt mer +hit. Endret 24. august 2007 av Pinguvin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 erke sååå mye mana det er snakk om da, smak og behag selvsagt. 9347543[/snapback] Skal du ha den beste PvE-speccen, såklart hjelper alle monner som du fyller opp andre steder som ikke gjør en dritt nytte... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er det noe vits med martyrdom egentlig? Blir du først critta så er du jo død med en gang. Bruker denne speccen foreløpig. http://eu.wowarmory.com/character-talents....enedar&n=Ambeon Kommer til å flytte et poeng over i shadow power når eg får litt mer +hit. 9348778[/snapback] Hva du har i disc bortsett fra 3/3 meditation er nesten et fett. Du vinner ikke i WoW pga disc for å si det sånn. Ville jeg vært deg ville jeg heller bare flyttet et poeng fra imp mb til shadow power. Du skal være ganske ivrig på å stoppe halvveis på casting om du har 5/5 imp mb. Endret 24. august 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Enig med Ahpdt, man merker ikke stor forskjell mellom 4/5 og 5/5 imp mind blast. Dinga 360 enchanting i dag, så fikk enchanta en av ringene (hadde ikke mats til begge:P). 1208 + shadow power nå. Holder også på å samle Blessings decken, men har store problemer med å skaffe 6 og 7 av blessings her på Dragonmaw. Noen andre som opplever samme problem med noen av kortene? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Enig med Ahpdt, man merker ikke stor forskjell mellom 4/5 og 5/5 imp mind blast. Dinga 360 enchanting i dag, så fikk enchanta en av ringene (hadde ikke mats til begge:P). 1208 + shadow power nå. Holder også på å samle Blessings decken, men har store problemer med å skaffe 6 og 7 av blessings her på Dragonmaw. Noen andre som opplever samme problem med noen av kortene? 9360565[/snapback] Hvordan får dere så høy shadow dmg? >.< må jeg raide hvis jeg skal få no bedre? noen som kan tipse meg om hva jeg kan bytte ut for og forbedre gear uten og raide? Priestarius trur det var 6 - 7 blessings som var de siste jeg trengte og. bare og følge med på ah så dukker de opp.. en overflod av two of blessings da.>.< regner me at det er likt på alle servere.. hehe jeg digger denne trinketen jeg mener jeg leste at den proc'er på "alt" fear, shield, silence osv. dette stemmer ikke men den proc'er på mye og +80 spell dmg er ikke dårlig Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Du kan jo skaffe deg Spellstrike-settet, og det er noen fine oppgraderinger i heroics (spesielt Mana-Tombs). Men for å komme over 1000 spelldamage må man nok raide. Bytt ut gems med +9 spelldamage, socket-bonusen kan man oftest bare ignorere. Hvis du er klar for å skaffe 41 heroic badges, kjøp deg trinkteten. Endret 26. august 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mener det er en guide som ligger på det offisielle forumet om hvordan du får 1100 eller no shadowdamage preraidgear. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mener det er en guide som ligger på det offisielle forumet om hvordan du får 1100 eller no shadowdamage preraidgear. 9362230[/snapback] var en tråd på shadowpriest.com der man kunne få 1250 preraid gear. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Huskai kke nummerene, men var godt over 1000 ihvertfall . Sikket samme guiden da. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mener det er en guide som ligger på det offisielle forumet om hvordan du får 1100 eller no shadowdamage preraidgear. 9362230[/snapback] var en tråd på shadowpriest.com der man kunne få 1250 preraid gear. 9362308[/snapback] nais. denne sia var ny for meg. får ta en titt der. takker Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva slags gruppe pleier dere shadowpriests å være i, i raids? Jeg pleier som oftest å være i gruppe med 2 mages, en BM hunter og en restoshaman. Hadde vært moro å kjørt gruppe med 2x shadowpriests, 2 acrane mages og en shaman, men vi har for få shadowpriests, kun meg og en annen semi-aktiv en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå